تداوم مقاومت مسلحانه در کرانه باختری و قدس

گروه‌های مقاومت فلسطین از عملیات شجاعانه شب گذشته مبارزان فلسطینی علیه مرکز ایست و بازرسی رژیم صهیونیستی در ورودی اردوگاه فلسطینی «شعفاط» در قدس اشغالی که منجر به کشته شدن یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن دو نفر دیگر از آن‌ها شد،تمجید و تاکید کردند که مقاومت مسلحانه در کرانه باختری و قدس ادامه می‌یابد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری العهد، گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که عملیات شجاعانه شب گذشته مبارزان فلسطینی، نشان می‌دهد که مقاومت متوقف نخواهد شد بلکه به طور پی‌درپی دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی ضربه خواهد زد.

فوری برهوم، سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که عملیات شجاعانه «شعفاط» نشان می‌دهد که هر چقدر دشمن اقدامات سرکوبگرانه خود را تشدید کند، مقاومت مسلحانه در کرانه باختری و قدس اشغالی ادامه خواهد داشت.

سخنگوی حماس گفت که این عملیات قهرمانانه یک پاسخ طبیعی به جنایت‌ها و تجاوزهای رژیم اشغالگر علیه مردم در قدس و تعرض به زنان و کودکان و همچنین هتک حرمت حرم ابراهیمی و مسجدالاقصی است.

همچنین طارق عزالدین، سخنگوی جنبش اسلامی فلسطین در کرانه باختری گفت: عملیات قهرمانانه در شهر شعفاط نشان دهنده اصالت مردم انقلابی ما در مقابله با اشغالگران است.

وی گفت: این عملیات در زمان و مکان مناسب و در پاسخ به جنایت‌های رژیم اشغالگر در به شهادت رساندن شهروندان ما در کرانه باختری صورت گرفت.

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: این عملیات به دستگاه‌های امنیتی، نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی ضربه وارد می‌کند؛ رژیمی که برای پایان دادن به انتفاضه ملت ما تمام راه‌های جنایت‌کارانه را به کار می‌گیرد اما در برابر ضربه‌های مبارزان قهرمان مقاومت شکست خواهد خورد.

از سوی دیگر، جنبش فلسطینی «الاحرار» تاکید کرد که این عملیات پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر و هتک حرمت مسجدالاقصی است.

این جنبش خاطرنشان کرد: ما عملیات جدیدی پیش رو داریم که نشان دهنده اراده قوی ملت و مبارزان شجاع است.

جنبش «الاحرار» اعلام کرد که این عملیات نشان می‌دهد که مقاومت ادامه دارد و متوقف نخواهد شد و به طور پی در پی به دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی ضربه خواهد زد.

این جنبش همچنین تمام آزادگان در قدس و کرانه باختری را به مبارزه با رژیم صهیونیستی دعوت کرد.

کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین نیز ضمن تبریک عملیات شعفاط تاکید کرد: این عملیات در پاسخ به هتک حرمت مسجد الاقصی و جنایت‌های مداوم رژیم صهیونیستی علیه فرزندان ما در قدس اشغالی است.

سه نظامی رژیم صهیونیستی شب گذشته در تیراندازی مبارزان فلسطینی به ایست و بازرسی نظامی در ورودی اردوگاه شعفاط در شمال قدس اشغالی زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی سپس اعلام کرد که یکی از این سه نظامی به خاطر جراحت‌های وارده کشته شد.

براساس برخی گزارش‌ها، گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح مسئولیت این عملیات را به عهده گرفته است همچنین رسانه‌های صهیونیستی شنبه شب از شنیده شدن صدای تیراندازی به همراه انجام عملیات شهادت‌طلبانه با سلاح سرد در شهر «اللد» در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند.

منبع ایرنا

کد خبر 610697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.