قهرمانی پسران شمشیرباز اصفهان در المپیاد استعدادهای برتر

پسران شمشیرباز اصفهانی در سومین دوره از المپیاد استعدادهای برتر کشور دو مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر شمشیربازی کشور به میزبانی استان یزد در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه برگزار شد. در اسلحه فلوره در بخش انفرادی ۳۹ بازیکن از ۱۳ استان حضور داشتند که صدرا حسینی از استان اصفهان به مقام نخست دست یافت، عرفان جعفرزاده از استان اصفهان نایب قهرمان شد و محمد صادق سجادپور و آراد ترشیزیان هر دو از استان خراسان‌رضوی به مقام سوم رسیدند.

در بخش تیمی استان اصفهان قهرمان شد، استان خراسان رضوی نایب قهرمان شد و استان کرمانشاه و استان یزد مشترکا سوم شدند.

در اسلحه سابر در بخش انفرادی ۴۰ بازیکن از ۱۴ استان حضور داشتند که طاها کارگرپور از استان گیلان به مقام قهرمانی رسید، مهرداد ابوطالبی از استان اصفهان نایب قهرمان شد و پارسا پورسلمانی از استان یزد و دانیال والی نژاد از استان آذربایجان غربی هر دو مشترکا به مقام سوم رسیدند.

در بخش تیمی استان آذربایجان غربی اول شد، استان گیلان نایب قهرمان شد و استان اصفهان و استان مازندران هر دو در جایگاه سوم قرار گرفتند.

شمشیربازان استان اصفهان در مجموع با پنج مدال (دو طلا، دو نقره و یک برنز) موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از المپیاد استعدادهای برتر شمشیربازی کشور شدند.

اسامی تیم اسلحه فلوره: صدرا حسینی، عرفان جعفرزاده، آرش تخشا، محمدحسین امانی پور به مربیگری آقای امید زمانی

اسامی تیم اسلحه سابر: مهرداد ابوطالبی، مهدی جوانبخت، علیرضا عمادی، شهراد بایسته به مربیگری آقای امیر مختاری و پویا باهری

کد خبر 610692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.