شروع امیدوارکننده ژابی آلونسو در لورکوزن

سرمربی اسپانیایی جدید لورکوزن موفق شد یک پیروزی مهم در بوندسلیگا کسب کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، در چارچوب دیدارهای هفته نهم بوندسلیگا آلمان، تیم فوتبال بایرلورکوزن در ورزشگاه بایرآرنا مقابل تیم رده پانزدهمی شالکه ۰۴ قرار گرفت و موفق شد این تیم را شکست دهد.

بایر لورکوزن که پس از کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های بوندسلیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا از ابتدای فصل ۲۳-۲۰۲۲، اقدام به تغییر سرمربی خود کرد و هدایت تیمش را به ژابی آلونسو اسپانیایی داد، موفق شد با ارائه نمایشی چشم‌نواز به پیروزی برسد.

موسی دیابی از ستاره‌های بایرلورکوزن در پیروزی چهار بر صفر مقابل شالکه بود و به علاوه به ثمر رساندن یک گل، دو پاس گل نیز داد تا شروعی پیروزمندانه در بوندسلیگا داشته باشد.

دومین برد لورکوزن در رقابت‌های بوندسلیگا به دست آمده و با پیروزی برابر شالکه‌ای که تازه به لیگ صعود کرده، این تیم را به رده شانزدهم فرستادند.

یکی دیگر از گل‌ها لورکوزن را نیز پائولینیو در دقیقه ۸۸ به‌عنوان آخرین تعویضی بایرلورکوزن به ثمر رساند. یاران سردار آزمون پس از چهار هفته ناکامی در کسب پیروزی در بوندسلیگا آلمان با صعود سه پله‌ای در جایگاه چهاردهم جدول رقابت‌ها قرار گرفتند.

سردار آزمون، ستاره ایرانی بایرلورکوزن که در هشت هفته گذشته به‌عنوان یار ثابت یا تعویضی به میدان رفته بود، امروز بخاطر آسیب دیدگی قادر به همراهی تیم خود نبود.

کد خبر 610647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.