تسهیلات ویژه ترخیص و تقسیط خلافی وسایل نقلیه توقیفی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از ارائه تسهیلات ویژه درخصوص ترخیص و تقسیط خلافی وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت هفته فراجا، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن «هفته فراجا» طرح ترخیص و تقسیط خلافی وسایل نقلیه توقیفی از سیزدهم تا بیستم مهرماه اجرا می‌شود و شهروندان می‌توانند از این فرصت برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی خود استفاده کنند.

وی افزود: براساس این طرح، شهروندانی که خودروی آن‌ها تا ۱۰ میلیون تومان خلافی داشته باشد، می‌توانند با مراجعه به بخش اجراییات پلیس راهور شهرستان اصفهان واقع در شهرک آزمایش، فرم‌های مربوطه را تکمیل و به صورت اقساطی جرایم رانندگی خود را پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به بازگشایی مدارس، تصریح کرد: سازمان‌های فعال در بخش سرویس مدارس، حداکثر توان خود را به کار گیرند تا دانش‌آموزان از سرویس مدارس استفاده کنند.

وی با بیان اینکه سرویس مدارس توان کمک به روان‌سازی ترافیک و نظم و انضباط تردد خودرو در شهر را دارند، ادامه داد: در صورت نبود سرویس مدارس، هر دانش‌آموز با یک خودرو به هسته مرکزی شهر می‌آید و این اقدام منجر به مواجه شدن با حجم سنگینی از خودروها در ابتدای صبح می‌شود.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: رانندگان سرویس مدارس رعایت دقیق مقررات رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند؛ چراکه دانش‌آموزان به حرکات و رفتار آن‌ها توجه دارند و می‌توانند الگوی خوبی برای دانش‌آموزان باشند تا در آینده رانندگانی قانون‌گرا داشته باشم.

کد خبر 610611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.