ایران ۲ _ ژاپن ۳/سامورایی‌ها بر قله آسیا

تیم های ملی فوتسال ایران و ژاپن در فینال رقابت های جام ملت های فوتسال مقابل هم قرار گرفتند که ژاپن برنده این دیدار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب شنبه _شانزدهم مهرماه_ تیم ملی فوتسال ایران در فینال رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا مقابل ژاپن قرار گرفت و این ژاپنی‌ها بودند که در پایان بازی جام را بالای سر بردند.

شرح بازی: دو تیم موقعیت سازی می‌کنند، دروازه‌بانان عملکرد خوبی دارند. درگیری بدنی در بازی زیاد است، احمد عباسی در دقیقه‌ای از بازی اعتقاد دارد به خاطر بازی خشن ژاپنی‌ها داور باید کارت نشان دهد. تا دقیقه ۱۰ بازی توپی از خط دروازه‌ها نگذشته است، عباسی و طیبی و همچنین بازیکنان ژاپن موقعیت گلزنی دارند، اما همچنان گلی زده نشده. احمد عباسی در دقیقه ۱۵ بازی طلسم دروازه هارا شکست، اما چیزی نگذشته بود که روی اشتباه درخشانی ژاپنی‌ها به گل تساوی رسیدند. موقعیت‌های تک به تکی هم در نیمه اول گل نشد تا این نیمه با تساوی یک بر یک تمام شد.

نیمه دوم: دوتیم این نیمه راهم پایاپای شروع کردند. الویرا روی احمد عباسی خطایی انجام داد که کریمی پشت توپ ایستاد، اما ضربه این بازیکن با برخورد به دفاع ژاپن به بیرون رفت. نخستین بازی است که تیم ملی ایران تا نیمه دوم مسابقه نتوانسته پیش بیفتد. رفیع پور روی خطایی که انجام داد کارت زرد دریافت کرد. در دقیقه ۲۷ ژاپنی‌ها روی یک ضربه آزاد گلی زیبا به ثمر رساندند. ایرانی‌ها برای نخستین بار در این رقابت‌ها عقب افتادند، احمد عباسی موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ژاپن را از دست داد. دروازه‌بان ژاپن واکنش‌های خوبی دارد، الویرا کارت زرد دریافت کرد. پنج دقیقه تا پایان بازی باقی مانده است، رفیع‌پور از تماشاگران می‌خواهد بیشتر تشویق کنند. شمسایی رو به پاور پلی آورده است، تنها یک دقیقه به پایان بازی باقی مانده، طیبی برای ایران دروازه‌بانی هم می‌کند. پاس رو به عقب احمد عباسی در حالی که تیم به صورت پاور پلی بازی می‌کرد تبدیل به گل خودی شد، در ادامه جوان برای ایران گلزنی کرد، اما در نهایت این ژاپن بود که با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

شرح گل:

دقیقه ۱۵( ایران): احمد عباسی روی پاس کریمی با یک شوت زیبا از بین بازیکنان ژاپن گلزنی کرد.

دقیقه ۱۶ (ژاپن): روی اشتباه درخشانی توپ به شیمیذو بازیکن ژاپن رسید و این بازیکن با قرار گرفتن در موقعیتی تک به تک گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۷( ژاپن): ژاپن روی خطایی که رفیع‌پور انجام داد از میانه‌های زمین صاحب یک ضربه آزاد شد که الویرا با یک شوت دقیق دروازه ایران را باز کرد و مؤمنی تنها شاهد حرکت توپ بود.

دقیقه ۳۹( ژاپن): درحالی که تیم ایران در سیستم پاور بود، سعید احمد عباسی پا اشتباه رو به عقبی داد و گل سوم ژاپن به ثمر رسید.

دقیقه ۳۹( ایران): جوان با یک شوت زیبا گلزنی کرد.

کد خبر 610604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.