رقابت‌های آزاد تکواندو در بیروت استارت خورد

مسابقات تکواندو رقابت‌های آزاد بیروت در رده‌های سنی نونهالان تا بزرگسالان در لبنان برگزار می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان در برابر حریفان قرار خواهند گرفت‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های آزاد تکواندو لبنان از امروز رسماً آغاز شد و تکواندوکاران کشورمان برای تقابل با حریفان بر روی شیاپ‌جانگ رفتند. گفتنی است کاروان تیم‌ملی تکواندو ایران روز پنج‌شنبه برای شرکت در این رقابت‌ها به بیروت پایتخت لبنان رسید.

سعیده نصیری و غزل سلطانی، مریم رضانژاد، مبینا نعمت‌زاده، زهرا شیدایی، نرگس میرنوراللهی، زینب اسماعیلی و فاطمه شفیع‌پور در بخش زنان، مهدی حاجی‌موسائی، مهدی عابدینی، ابوالفضل زندی و علی نجفی، آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده و ابوالفضل عباسی، رضا کلهر، امیرمحمد بخشی، میرهاشم حسینی، سجاد مردانی و محمدحسین یزدانی به‌همراه مهران برخورداری تکواندوکاران حاضر در این رقابت‌ها هستند.

هدایت تیم‌ملی تکواندو در گروه بانوان در این رویداد برعهده ندا زارع است و مهروز ساعی به‌عنوان مربی وی را همراهی می‌کند؛ همچنین در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی است و مسعود حجی‌زواره مربی تیم خواهد بود.

گفتنی است این دوره از مسابقات با حضور ۳۷۱ تکواندوکار در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان از روز جمعه پانزدهم مهرماه در سالن «نوفل نوهاد» شهر بیروت آغاز شده است.

در روز نخست، رقابت‌های رده سنی نونهالان برگزار شد و از امروز _شنبه شانزدهم مهرماه_ ۱۶۱ نفر از تکواندوکاران حاضر در رده سنی بزرگسالان مسابقات خود را در هر دو بخش زنان و مردان و در کلیه اوزان برگزار می‌کنند.

کد خبر 610577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.