تکمیل طرح آدرس گذاری مکان محور مشروط بر همکاری شهرداری‌ها

مدیرکل اداره پست استان مرکزی گفت: تکمیل طرح آدرس گذاری مکان محور تحت عنوان «جب نف» مشروط بر همکاری شهرداری‌ها و بنیاد مسکن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عباسی صبح امروز _شنبه شانزدهم مهرماه ۱۴۰۱_ در نشستی که به مناسبت روز جهانی پست با خبرنگاران برگزار شده بود اظهار کرد: تا کنون حدود ۸۳ درصد از اطلاعات اماکن ژئوکد و نقشه بندی شده، اما نبود نقشه‌های به روز شهرها یکی از مهم‌ترین موانع اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: بخش عمده‌ای از اطلاعات طرح «جی نف» آماده بهره برداری است اما ما برای تکمیل این طرح نقشه‌هایی را از شهرداری‌ها دریافت نموده‌ایم که بروز نیستند و همچنین بنیاد مسکن نیز نقشه‌های خود را در اختیار ما نگذاشته است.

مدیرکل اداره پست استان مرکزی نبود پلاک زوج و فرد را از دیگر موانع اجرای طرح مطرح کرد و افزود: نصب این پلاک‌ها و تعیین تکلیف معابر بی نام از ضروریات اجرای طرح «جی نف» است که تا کنون در شهرهای اراک، ساوه، خمین و تفرش نصب پلاک‌های زوج و فرد انجام شده و نیاز است شهرداران دیگر شهرستان‌های استان به این مهم توجه داشته باشند.

عباسی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین بانک‌های کدپستی ۱۰ رقمی نزد اداره پست است و در همین راستا ما آمادگی خود برای همکاری با سایر دستگاه‌ها را برای انجام خدمات وب سرویس اعلام کرده‌ایم و شهرداری اراک با اجرای تفاهم نامه‌ای به عنوان اولین سازمان این همکاری را آغاز نموده است.

وی در پایان توضیح داد: در نشستی که با مدیران شهرداری برگزار شده بود اعلام کردیم که هر نوع خدمتی که پیش از این نیازمند مراجعه ارباب رجوع بود به صورت اینترنتی قابل انجام است، همچنین کارگروهی نیز برای احصا دیگر مواردی که می‌توان از این طریق به انجام رسید برگزار شد که در حال بررسی این موضوع است.

کد خبر 610555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.