هشدار سخنگوی شورای شهر از دلالی جدید زمین در قم

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به دلالی و فریب شهروندان در خرید اراضی با کاربری‌های دیگر، گفت: هیچ‌گونه تغییر محدوده‌ای در کمیته‌های زیرمجموعه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و کمیسیون‌های مرتبط در استان قم مورد بررسی و در دستور کار قرار نگرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر قم، روح الله امرالهی با اشاره به مصوبه اخیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در خصوص تفویض و تصویب طراحی بلوار پیامبر اعظم (ص) به کمیسیون ماده ۵ استان قم، اظهار کرد: در مصوبه اخیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، طراحی بلوار پیامبر اعظم (ص) به کمیسیون ماده ۵ استان قم تفویض شده است.

وی ادامه داد: مطالب منتشر شده در خصوص تغییر محدوده شهری ذیل این مصوبه به هیچ عنوان مطرح نشده و در واقع هیچ‌گونه تغییر محدوده‌ای در کمیته‌های زیر مجموعه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و کمیسیون‌های مرتبط در استان قم مورد بررسی و در دستور کار قرار نگرفته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: از شهروندان خواهشمندیم، از خریداری زمین‌های خارج از محدوده خودداری کنند و از مالکان نیز درخواست می‌کنیم از تفکیک‌های بدون ضابطه که مشکلات متعددی برای شهروندان ایجاد کرده است پرهیز کنند.

وی با اشاره به کاربری مشخص حریم‌های شهری، خاطرنشان کرد: بیشتر زمین‌های خارج از محدوده شهری کاربری کشاورزی دارند و تغییر کاربری این زمین‌ها در دستور کار مراجع استانی و کشوری نیست.

کد خبر 610548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.