ایجاد قرارگاه جهت جمع‌آوری معتادان متجاهر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرارگاهی در حوزه آسیب‌های اجتماعی ایجاد شده است تا یکی از مشکلات شهر که معتادان متجاهر هستند و برای نسل‌ جوان بدآموزی دارد را جمع‌آوری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _شنبه شانزدهم مهرماه_ در مراسم افتتاح سه مجتمع تربیتی، آموزشی، درمانی یاور شهر با بیان اینکه بحث تربیتی و تربیت نسل آینده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) نیز برای تربیت انسان‌ها مبعوث شد، در آغاز هفته وحدت باید به بحث تربیتی که شهرداری تهران بخشی از آن را دنبال می‌کند اشاره کنیم و امیدواریم در این موضوع به جایگاه خوبی برسیم.

وی ادامه داد: قرارگاهی در حوزه آسیب‌های اجتماعی ایجاد شده تا یکی از مشکلات شهر که در راستای معتادان متجاهر بود و برای نسل جوان بدآموزی داشت جمع‌آوری شود، بخشی از این مسئله به عهده شهرداری گذاشته شد و امروز شاهدیم که وعده‌ها محقق شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در مسائل تربیتی جوانان، زنان و میانسالان اقدامات خوبی انجام شده تا این افراد از ورطه هولناک بیرون آمده و در مسیر زندگی سالم قرار بگیرند، از این رو پس از آموزش و تربیت، ایجاد اشتغال برای نسل آینده ضروری است.

وی با بیان اینکه تلاش دشمن در راستای افزایش آسیب‌های اجتماعی و گسترش اعتیاد است، خاطرنشان کرد: باید اقدامات جدی در این راستا صورت بگیرد و از افرادی که برای رفع این معضلات تلاش و همکاری می‌کنند تشکر و قدردانی کنیم.

کد خبر 610541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.