مقایسه جالب پپ گواردیولا بین مسی و هالند!

پپ گواردیولا، مقایسه جالبی را بین مسی و هالند انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پپ گواردیولا دوباره به مقایسه بین لیونل مسی و ارلینگ هالند پرداخته است، زیرا این مهاجم به عملکرد درخشان خود در من‌سیتی ادامه می‌دهد.

سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که هیچ‌کسی را نمی‌توان با لیونل مسی مقایسه کرد، حتی هالند که اخیراً در وضعیت عالی قرار دارد. او پیش‌تر اعلام کرده بود درحالی‌که مرد نروژی برای زدن هر تعداد گلی که درحال‌حاضر می‌زند به کمک هم‌تیمی‌هایش نیاز دارد، اما مسی این توانایی را دارد که به تنهایی این کار را انجام دهد.

درمورد مقایسه مسی و هالند، گواردیولا به خبرنگاران گفت: «اگر خوب بازی کنیم، می‌توانیم توپ‌های زیادی را در محوطه جریمه قرار دهیم. قرار نیست به هالند تکیه کنیم. در آخرین بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا دیدیم که تکیه ما به او حذف شده است. از کنترل بازیکنان گرفته تا مدیران، سطح ما باید بالاتر باشد، کاری که باید در موقعیت‌های مختلف خود انجام دهید، تا مطمئن باشید که به اندازه کافی خوب هستید. هیچ چیز با لئو [مسی] قابل مقایسه نیست. مردم مدام می‌گویند "ارلینگ یا لئو"، فکر نمی‌کنم ما مسی دیگری داشته باشیم. از زمانی که کارم را شروع کردم چند مسی جدید در فوتبال جهان ظاهر شده‌اند؟ ۱۰ یا ۱۵ سال، اما همه آن‌ها در مقایسه با او شکست می‌خورند.»

هالند تاکنون ۱۹ گل در ۱۲ بازی برای آبی‌های آسمانی به ثمر رسانده است که شامل سه هت تریک متوالی در ورزشگاه اتحاد در لیگ برتر می‌شود.

این بازیکن نروژی، امروز در دیدار با ساوتهمپتون در لیگ برتر برای منچسترسیتی به میدان خواهد رفت.

کد خبر 610524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.