بهره‌برداری از دوربرگردان همت‌آباد مشهد تا دو هفته آینده

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: دوربرگردان هم‌سطح همت‌آباد تا دو هفته آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدخلیل منبتی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه سه شهرداری، اظهار کرد: در راستای اطلاع از روند اجرای پروژه‌های عمرانی این منطقه از سه پروژه دوربرگردان همت‌آباد، تعریض بلوار رسالت و دوربرگردان شهید میرزایی بازدید شد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات محدوده همت‌آباد ترافیک سنگین آن است، اضافه کرد: بر همین اساس طرح‌های مختلفی برای رفع گره‌های ترافیکی این محدوده در نظر گرفته شده است که یکی از آن‌ها اجرای دوربرگردان همسطح است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد اضافه کرد: عملیات اجرایی دوربرگردان همت‌آباد از سوی شهرداری منطقه سه آغاز و جدول‌گذاری آن انجام‌شده است و طبق برنامه زمان‌بندی حدود دو هفته آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه تعریض باند غربی بلوار رسالت، خاطرنشان کرد: این پروژه نیز در راستای کاهش ترافیک در حال اجرا است که در این بازدید، بر تسریع رفع معارضات از جمله تیرهای برق و پل عابرپیاده تأکید و مقرر شد این پروژه طی سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

منبتی تصریح کرد: از روند اجرایی پروژه ساماندهی کال‌طرق نیز بازدید و بر طراحی و اجرای طرح تعریض پل جاده سرخس واقع در محدوده شهرک شهید باهنر تاکید شد.

وی با اشاره به بازدید از دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی، گفت: در این بازدید مقرر شد جلسات کنترل پروژه هر هفته برگزار و برنامه زمان‌بندی از سوی مشاور تنظیم شود و پس از تصویب، ملاک ارزیابی و کنترل پروژه قرار گیرد.

کد خبر 610516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.