تماشاخانه سیار، میهمان بچه‌های سمنانی شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از دایر شدن تماشاخانه سیار ویژه کودکان و نوجوانان سمنانی به مناسبت هفته ملی کودک و در راستای شعار سمنان شهر دوستدار کودک خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به هفته ملی کودک و در راستای شعار سمنان شهر دوستدار کودک، اظهار کرد: هم‌زمان با هفته ملی کودک و در راستای شعار سمنان شهر دوستدار کودک، تماشاخانه سیار ویژه کودکان و نوجوانان سمنانی با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در شهر سمنان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه روز گذشته در محله کهنه دژ سمنان برگزار شد، ادامه داد: در این تماشاخانه، برنامه‌های شاد و متنوع روی صحنه مانند اجرای زنده تئاتر عروسکی، قصه‌گویی، مسابقه، پخش فیلم‌های سینمایی و انیمیشن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان افزود: حمایت معنوی از کودکان شهر و کشورمان و دوره زندگی کودکی به منظور اصلی‌ترین دوره زندگی انسانی، توجه به شهروند بودن کودکان، توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی آنها، کمک به شکل‌گیری خاطره‌هایی زیبا و پرشور برای کودکان امروز ایران اسلامی از جمله اهداف برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک و روز جهانی کودک در سمنان و تحقق بخشیدن شعار شهر دوستدار کودک است.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با مشارکت استانداری سمنان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، خانه احسان شهر سمنان و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

کد خبر 610498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.