احیای پروژه ۷ ساله ارگ یزد با پیگیری مدیریت شهری

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: پروژه ارگ یزد که از سال ۹۴ تاکنون معطل مانده بود، با پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر احیا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی نیکونژاد امروز _شانزدهم مهرماه_ در نشست کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: مجتمع تجاری، رفاهی ارگ تنها پروژه سه‌جانبه مشارکتی شهرداری بوده که بین شهرداری و بخش خصوصی منعقد شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۴ آغاز شده، اما در طول سالیان گذشته بنا به دلایل مختلف اقدام خاصی در این پروژه انجام نشده است، ادامه داد: با پیگیری‌هایی که شورای اسلامی شهر، سازمان سرمایه‌گذاری و شهردار یزد در ارتباط با پروژه‌های سرمایه‌گذاری انجام دادند، چالش‌های موجود رفع شد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: مشکلات خارج از شهرداری با ورود استاندار رفع شد و در چهارم تیرماه سال جاری پروانه این پروژه صادر و به سرمایه‌گذار تحویل داده شد تا با تجهیز کارگاه و طی مدت معین، برنامه زمان‌بندی خود را ارائه کند که این اتفاق نیز رقم خورده است.

وی افزود: کمیسیون نظارت در رابطه با این پروژه به صورت ماهانه نظارت خواهد کرد، از سازمان سرمایه‌گذاری نیز درخواست می‌شود نسبت به بازدیدهای هفتگی خود اقدام و گزارش‌های خود را در جلسه هیئت مدیره سازمان ارائه کنند.

کد خبر 610466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.