آتش‌نشانی شهرکرد در اولویت تحویل خودروهای نردبان و پلتفرم هیدرولیکی ۴۲ متری است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد، گفت: آتش‌نشانی شهرکرد در اولویت تحویل خودروهای نردبان و پلتفرم هیدرولیکی ۴۲ متری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _ شنبه شانزدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای افزایش رفاه و کیفیت زندگی شهروندان باید شاخص‌های ایمنی ارتقا یابد، اظهار کرد: ساختمان‌های بلندمرتبه در شهرکرد بسیار است که امکان آتش‌سوزی دارند، اما ماشین آتش‌نشانی دارای نردبان بلندمرتبه نه تنها در شهرکرد بلکه در استان نیز وجود ندارد.

وی افزود: شهرکرد در اولویت برای دریافت خودروهای نردبان و پلتفرم هیدرولیکی ۴۲ متری خریداری کرده که شهرکرد در اولویت اول برای تحویل این خودرو است.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد با بیان اینکه به زودی این خودرو برای نخستین‌بار وارد استان می‌شود و در اختیار ناوگان آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد قرار خواهد گرفت، ادامه داد: ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید هر یک دستگاه صرف شده که دولت تمام این اعتبار را متقبل شده است.

وی تاکید کرد: آتش‌نشانان با روحیه انسان‌دوستی و فداکاری که دارند در راستای خدمت به انسان‌ها تلاش و کوشش می‌کنند، شورای اسلامی شهر نیز تمام تلاش خود را جهت رفع نیازهای سازمان آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری شهرکرد در راستای افزایش و بهینه‌سازی خدمت‌رسانی انجام خواهد داد.

کد خبر 610462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.