شهرک منظریه به شهرداری واگذار می‌شود

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: تفاهمنامه‌ای میان اداره‌ کل راه‌وشهرسازی، شهرداری شهرکرد و استانداری برای واگذاری شهرک منظریه به شهرداری تنظیم شده است.

عبدالصادق نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر از سوی شهرداری و در راستای آسفالت جاده تپه نورالشهدا، سازمان بسیج سازندگی سپاه کشور موافقت خود جهت اختصاص قیر رایگان را اعلام کرد.

وی افزود: عملیات جوی و جدول در راستای تکمیل جاده تپه نورالشهدا برعهده شهرداری است که بلافاصله پس از تحویل کار از سوی راه و شهرسازی، شهرداری آمادگی دارد، عملیات اجرایی را آغاز کند.

سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: تلاش داریم با همکاری دستگاه‌های متولی هرچه سریع‌تر آماده‌سازی جاده تپه نورالشهدا به اتمام برسد تا شهروندان بتوانند از این مکان معنوی برای برگزاری مراسم ملی و مذهبی استفاده کنند.

نجفی با بیان اینکه ۶۰۰۰ هزار اصله نهال از سال گذشته در شهرک منظریه غرس شده است، تصریح کرد: جمع‌آوری زباله و حمل‌ونقل عمومی توسط شهرداری در شهرک منظریه انجام می‌شود و تفاهم‌نامه‌ای میان اداره‌کل راه و شهرسازی، شهرداری شهرکرد و استانداری برای واگذاری شهرک منظریه به شهرداری تنظیم شده است.

کد خبر 610461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.