برنامه‌های هفته ملی کودک در استان اصفهان

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برنامه‌های این کانون را به مناسبت آغاز هفته ملی کودک در اصفهان تشریح کرد.

منیره جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تشریح برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان اصفهان در هفته ملی کودک اظهار کرد: هفته کودک از پنجشنبه _چهاردهم مهرماه_ آغاز شده است و تا چهارشنبه _بیستم مهرماه_ ادامه دارد.

وی افزود: هرروز از این هفته با یک عنوان نام‌گذاری شده است که محور فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان بر اساس این عنوان‌ها است. عنوان روزهای هفته ملی کودک در اصفهان به ترتیب شامل «کودک، معنویت، انس با ولایت»، «کودک، زمین و زندگی»، «کودک، بازی و نشاط»، «کودک، مهرورزی و اخلاق»، «کودک، امنیت و صلح»، «کودک، برابری و امید»، «کودک، هنر و ادبیات» است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با توجه به نام‌گذاری روزهای هفته در ۶۰ مرکز ثابت و سیار فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، برگزاری جشن روز جهانی کودک در تمام مراکز اصفهان و شهرستان‌ها با مشارکت دستگاه‌های عضو کمیته کودک و نوجوان هفته ملی کودک، دیدار از کودکان بستری در بیمارستان‌ها، جلسات تخصصی حوزه کودک و نوجوان و جشن مشترک با دستگاه‌ها بخشی از برنامه‌های شاخص هفته ملی کودک در اصفهان است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تعامل بین دستگاهی برای برگزاری هفته ملی کودک در اصفهان مطلوب بوده است و همه برنامه‌ها، کارگاه‌های هنری با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اجرا می‌شود.

جعفری اضافه کرد: ویژه‌برنامه‌های نمایش‌های صحنه‌ای شامل اجرای تئاتر، قصه نمایش، نقالی، مسابقه و بازی در بخش صحنه‌ای نمایشگاه هفته ملی کودک برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

کد خبر 610454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.