۷ پروژه عمرانی تیران به بهره‌برداری رسید

شهردار تیران از بهره‌برداری هفت پروژه عمرانی، یک پروژه خدماتی و یک طرح حمل‌ونقل عمومی در این شهر خبر داد.

حسن حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هدیه مدیریت شهری در ماه ربیع‌الاول به شهروندان، بهره‌برداری از هفت پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۳ میلیارد ریال بوده که مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت مسکن مهر مشاغل آزاد واقع در شهرک بهارستان‌، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت کنار گذر بلوار امام رضا (ع) جنب اداره بهزیستی، زیرسازی و احداث پیاده‌رو و سنگ‌فرش درمانگاه تأمین اجتماعی، بهسازی ابتدای خیابان فروردین، سنگ‌فرش پیاده‌روهای شهر و کانال‌کشی بلوار صادقیه از جمله این پروژه‌ها است.

شهردار تیران خاطرنشان کرد: آسفالت معابر جدید و لکه‌گیری خیابان‌های شهر در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع جزو هفت پروژه مورد بهره‌برداری است که بخشی از آن همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: با خرید قیر، لکه‌گیری و آسفالت معابر تا پایان سال مجدداً در چندین خیابان انجام می‌شود.

شهردار تیران به اجرای پروژه خدمات شهری شهرداری همزمان با این ایام اشاره و تصریح کرد: پروژه خط‌کشی خطوط گذر عابر پیاده و رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌های سطح شهر همزمان با بازگشایی مدارس انجام و برای اجرای این پروژه دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال هزینه صرف شد.

حجتی به طرح توسعه حمل‌ونقل عمومی شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: طرح توسعه خطوط حمل‌ونقل عمومی شهر با افزایش ناوگان مینی‌بوس انجام شده است.

شهردار تیران تاکید کرد: ماهیانه با به‌کارگیری سه دستگاه مینی‌بوس در سطح شهر ۲۱۰ میلیون ریال یارانه پرداخت می‌شود تا سهم شهروندان در پرداخت هزینه‌های ناوگان کاهش یابد.

حجتی گفت: تعدادی طرح و پروژه عمرانی در سطح شهر همانند آسفالت معابر، زیرسازی و جدول‌گذاری خیابان شیخ صدوق، پل ورودی شهر و کانال‌کشی دفع آب‌های سطحی در حال انجام است که در مناسبت دیگری افتتاح می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کد خبر 610433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.