وقتی پپ گواردیولا آرسنال را بهتر از منچسترسیتی می‌داند!

گواردیولا از شروع قدرتمندانه فصل توسط منچسترسیتی خوشحال است اما به بازیکنانش یادآوری کرد که همچنان از آرسنال صدرنشین، عقب هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پپ گواردیولا از شروع قدرتمندانه فصل توسط منچسترسیتی خوشحال است اما به بازیکنانش یادآوری کرد که همچنان از آرسنال صدرنشین، عقب هستند.

ورود «ارلینگ هالند» و رکورد باورنکردنی او با ۱۹ گل در تنها ۱۲ بازی، به این احساس افزوده که قهرمان لیگ برتر غیرقابل توقف است، اما علی‌رغم تساوی تنها در دو بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان در تمام فصل، سرمربی سیتی می‌گوید که به خوبی آرسنال نبوده‌اند و رقابت برای عنوان قهرمانی هنوز به پایان نرسیده است.

او در یک کنفرانس خبری گفت: «هر سال از نظر برخی شرایط کمی بهتر بودیم، اما فقط هشت بازی از فصل لیگ برتر گذشته است. نکته مهم این است که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا در این دوره ما در موقعیتی رویایی قرار داریم، یک برد می‌خواهیم تا به مرحله یک شانزدهم نهایی اروپا صعود کنیم و باید بجنگیم؛ فکر می‌کنم بر بالاتر از بوروسیا دورتموند، اول شویم و این خیلی مهم است. البته لیگ برتر وجود دارد. ما نمی‌توانیم یک چیز را فراموش کنیم، خانم‌ها و آقایان! یک تیم وجود دارد که بهتر از ما بوده است. این یک واقعیت است. درواقع آرسنال تاکنون بهتر از ما بوده است؛ ما در صدر جدول لیگ نیستیم، اما مهم این است که تلاش کنیم و بجنگیم.»

صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی مقابل کپنهاگ در دیدار سه‌شنبه شب این هفته، تضمین می‌شود، آن هم شش روز پس از شکست پنج بر صفر آن‌ها که در ورزشگاه اتحاد رقم خورد. این به گواردیولا این فرصت را می‌دهد تا قبل از تعطیلات جام جهانی در نوامبر، تمام تمرکز خود را روی لیگ برتر بگذارد.

سیتی با پیروزی مقابل ساوتهمپتون در دیدار امروز _شنبه شانزدهم مهرماه_ پیش از رویارویی دشوار آرسنال با لیورپول در روز بعدش، به صدر جدول صعود خواهد کرد.

کد خبر 610425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.