انتقاد تند هافبک سابق بارسلونا از رونالد کومان!

میرالم پیانیچ، روش‌های تمرینی مورد استفاده رونالد کومان، مدیر سابق تیم را به‌شدت مورد انتقاد قرار داده و مدعی است که جلسات او «بدون ایده» بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میرالم پیانیچ روش‌های تمرینی مورد استفاده «رونالد کومان» مدیر سابق تیم را به شدت مورد انتقاد قرار داده و مدعی است که جلسات او بدون ایده بوده است.

پیانیچ در قراردادی مبادله‌ای از یووه به بارسلونا نقل مکان کرد و آرتور هافبک برزیلی، راهی یوونتوس شد. او درحالی به نیوکمپ آمد که به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های اروپا شناخته می‌شد، اما هرگز در اسپانیا موفق نبود. او اکنون به کومان سرمربی سابق آبی‌اناری‌ها حمله کرده و معتقد است که روش‌های تمرینی او کاملاً قابل قبول نبوده است.

پیانیچ در صحبت با یک شبکه اسپانیایی گفت: وقتی تمرینات با کومان را دیدم بسیار شگفت‌زده شدم.

او همچنین گفت که هرگز به درستی برای «مسابقه‌ها آماده نبودند» و تمرینات «بدون شدت، بدون تاکتیک و بدون ایده» برگزار شد.

کومان تنها کمی بیش از یک سال هدایت بارسلونا را برعهده داشت. پیانیچ در ژوئن ۲۰۲۰، دو ماه قبل از انتصاب مرد هلندی قرارداد امضا کرد و تلاش کرد تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. در طول دوران حضورش در کاتالونیا، این ملی‌پوش بوسنیایی تنها ۱۹ بازی انجام داد و بیشتر فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ را به صورت قرضی در بشیکتاش ترکیه سپری کرد

برعکس، پیانیچ مهره اصلی تمرینات ژاوی، سرمربی فعلی بلوگرانا بود. او گفت: «اکنون یک آمادگی خوب و بسیار منظم دیده‌ام، همان‌طورکه تمرینات پرفشاری را در یوونتوس انجام دادم، جایی که همه چیز را بردیم. اکنون آن‌ها (بارسا) تمرینات بسیار فشرده‌ای دارند.»

پیانیچ حتی پس از بازگشت به باشگاه پس از اخراج کومان، نتوانست وارد برنامه‌های ژاوی شود. او در سپتامبر ۲۰۲۲ برای پیوستن به تیم اماراتی شارجه به این کشور رفت، جایی که تاکنون در سه بازی، دو گل به ثمر رسانده است.

کد خبر 610423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.