تداوم پیشرفت طرح جداسازی آب شرب از فضای سبز شهر زرند

شهردار زرند گفت: با برنامه‌ریزی‌های اصولی تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در پروژه لوله‌گذاری و جداسازی آب شرب از آبیاری فضای سبز شهر زرند انجام شده است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از نصب انشعابات آبیاری بلوار جمهوری اسلامی زرند خبر داد و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های اصولی تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در پروژه لوله‌گذاری و جداسازی آب شرب در آبیاری فضای سبز شهر زرند انجام شده است.

وی با اشاره به تکمیل عملیات آبرسانی به فضای سبز بلوار جمهوری اسلامی ادامه داد: رینگ آبیاری این بلوار از میدان فردوسی تا نماز با نصب لوله‌های برداشت تکمیل خواهد شد.

شهردار زرند تصریح کرد: متراژ این خط بیش از ۱۲۰۰ متر طول است که با راه‌اندازی سیستم آبیاری علاوه بر آبرسانی به فضای سبز بلوار جمهوری، بخشی از فضای سبز خیابان‌های علامه شهید صدوقی، مطهری و امیرکبیر نیز آبیاری خواهد شد.

ضیاءالدینی گفت: برنامه دیگر سازمان فضای سبز شهرداری زرند نصب انشعاب خیابان باهنر به این رینگ آبیاری است تا حجم وسیع‌تری از فضاهای سبز شهر زیر پوشش آبیاری قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش سازمان پارک‌ها در راستای کیفیت بخشی و مدیریت آبیاری فضای سبز است، خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود منابع آبی، این کار بسیار مهم بوده و هرسال اعتبار قابل توجهی برای آن هزینه می‌شود.

شهردار زرند اضافه کرد: در راستای رفع موانع عبوری وسایل نقلیه شهری و با توجه به ضرورت ترمیم و لکه‌گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی، بر اساس برنامه ریزی‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری و با رعایت اصول مهندسی و استانداردهای شهرسازی عملیات لکه‌گیری و ترمیم نوار حفاری معابر ادامه دارد.

کد خبر 610397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.