نصب پرچم‌های رنگی در سطح شهر زرند

شهردار زرند گفت: طرح زیباسازی فضای شهری با نصب پرچم‌های الوان در سطح شهر و پرچم جمهوری اسلامی در ورودی شهر اجرا شد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اجرای طرح زیباسازی فضای شهری با نصب پرچم‌های الوان خبر داد و اظهار کرد: به منظور ایجاد حس زیبایی و نشاط در فضاهای شهری و زیباسازی چهره شهر به مناسبت ماه ربیع‌الاول، پرچم جمهوری اسلامی و پرچم‌های الوان در رنگ‌های متنوع و ریسه‌های چراغی نوری در نقاط مختلف شهر از جمله میادین و معابر اصلی نصب شده است.

وی با اشاره به نصب پرچم جمهوری اسلامی در ابعاد ۹ در شش متری در ورودی شهر، افزود: این پرچم نماد بزرگی، شکوه و رشادت فرزندان این مرز و بوم است و اهتزاز آن زیبایی و چشم‌نوازی خاصی به شهر می‌بخشد.

شهردار زرند از نصب پرچم «یا صاحب‌الزمان» در میدان ۲۲ بهمن خبر داد و خاطرنشان کرد: به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) تعداد چهار پرچم در ابعاد پنج در سه و ۱۵۰ پرچم با شعار «یا صاحب‌الزمان» خریداری و در بعضی نقاط شهر نصب شده است.

ضیاءالدینی از کاشت بیش از ۱۰ هزار انواع گل پاییزی از جمله گل‌های داوودی و زینتی در فضاهای سبز شهر با صرف ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار خبر داد و اضافه کرد: پس از جمع‌آوری گل‌های تابستانه و خاک‌ریزی و کوددهی گل‌های پاییزی کاشت می‌شود.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین اهداف شهرداری از کاشت گل در رنگ‌های متنوع در سطح شهر، تزریق حس نشاط و شادابی، طراوت فضاهای سبز شهری و ارتقای سطح سلامت روحی و روانی شهروندان است.

کد خبر 610359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.