اقدامات ویژه بنیاد مستضعفان برای زلزله‌زدگان «خوی»

بنیاد مستضعفان به دنبال زلزله اخیر در استان آذربایجان غربی، سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده از زلزله را تامین می‌کند؛ همچنین این بنیاد برای کمک به خانواده‌های نیازمند زلزله‌زده، تامین بخشی از لوازم خانگی آسیب‌دیده در این حادثه را عهده‌دار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از بنیاد مستضعفان، به‌دنبال وقوع زلزله اخیر در استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی که باعث وارد آمدن خسارت‌هایی به خانه‌های مردم و زیرساخت‌های این منطقه شد، بنیاد مستضعفان برای جبران بخشی از خسارت‌های وارده، تصمیماتی را اتخاذ کرد.

بر اساس تصمیمات گرفته شده مقرر شد تا بنیاد مستضعفان سیمان مورد نیاز را برای بازسازی مناطق خسارت‌دیده به صورت رایگان تأمین و پس از ارزیابی دقیق خسارت‌ها، سیمان مورد نیاز را در اختیار بنیاد مسکن قرار دهد.

همچنین برای کمک به خانواده‌های نیازمندی که بر اثر این زلزله، خسارت‌هایی به لوازم خانگی آنها وارد شد، بنیاد مستضعفان تأمین لوازم خانگی برای این خانواده‌های نیازمند را با هماهنگی مسئولان استانی و استاندار آذربایجان غربی عهده‌دار می‌شود.

در هماهنگی این بنیاد با استانداری آذربایجان غربی، پس از تعیین دقیق میزان خسارت‌های وارده به مناطق زلزله‌زده، این اقدامات از سوی بنیاد اجرایی خواهد شد.

کد خبر 610346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.