خواب پریشان اغتشاشگران در لنجان تعبیر نشد

فرماندار شهرستان لنجان گفت: در حوادث اخیر ۲۵ کشور در تلاش هستند تا اجازه ندهند آتش اغتشاشات ایجاد شده خاموش شود حال آنکه با مرور تاریخ ایران مشاهده می‌کنیم در هشت سال دفاع مقدس نیز ۳۵ کشور تلاش کردند جمهوری اسلامی ایران سرنگون شود.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، بصیرت را رمز عبور از فتنه‌ها دانست و اظهار کرد: زمان آن رسیده که آحاد مردم خصوصاً نسل جوان کشور دشمن را بشناسد و برای از برای مقابله با توطئه‌های دشمنان با برنامه‌ریزی و بصیرت وارد میدان عمل شوند.

وی امروز نگاه آحاد ما به مباحث و اتفاقات مختلف کشور باید نگاه راهبردی و با بصیرت باشد، افزود: دشمنان ایران اسلامی با پیروزی ملت ایران با پیروی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران منافع خود را در خطر دیدند از این رو با طراحی توطئه‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی در مسیر سرنگونی نظام نوپای ایران گام برداشتند.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: ارتش بعث عراق با حمایت همه جانبه مستکبران جهان از زمین، هوا و دریا، بر مرزها و خاک ایران حمله‌ور شد به‌گونه‌ای که براساس مدارک و مستندات موجود ملت ایران ناخواسته درگیر نابرابرترین و طولانی‌ترین نبرد قرن بیستم شدند.

وی ادامه داد: امروز نسل جدید کشور باید بداند ارتش بعث عراق با چه ظرفیت و توان رزمی به خاک ایران تجاوز کرد و عقبه‌های آنها کدام کشورها بودند و از سوی دیگر باید دریابند کشور ما در چه شرایطی قرار داشت و چگونه ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه زمان خود با دستان خالی در مقابل دشمن تا به دندان مسلح ایستادگی کردند.

محمدی با بیان اینکه استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف سیلی‌های محکمی از انقلاب اسلامی خورده است، اضافه کرد: با تحلیل مواضع و رفتارهای مستکبران جهان و ورود دروغین ناقضین حقوق بشر به خوبی مشخص می‌شود مواضع و هدف اصلی دشمنان از ورود به ناآرامی‌های اجتماعی اخیر در کشور تعدیل قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر ۲۵ کشور در تلاش هستند تا اجازه ندهند آتش اغتشاشات ایجاد شده خاموش شود حال آنکه با مرور تاریخ ایران مشاهده می‌کنیم در هشت سال دفاع مقدس نیز ۳۵ کشور تلاش کردند جمهوری اسلامی ایران سرنگون شود.

فرماندار شهرستان لنجان براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هدف اصلی فتنه دشمنان داخلی و خارجی دانست و خاطرنشان کرد: نسل جوان کشور باید با بصیرت خود مسائل را تحلیل کند تا دریابد آیا هم پیمان شدن ۲۵ کشور در اغتشاشات اخیر جز این است که با حمایت گسترده از آشوبگران و تشدید تهدیدات آرامش کشور و مردم را تحت تأثیر قرار دهد.

وی با بیان اینکه خواب پریشان اغتشاشگران در لنجان رویایی بود که تعبیر نشد، یادآور شد: باید سوال کرد چرا در اغتشاشات اخیر در زرین شهر برخی اراذل و اوباش ساعاتی میدان‌داری کرده و در این مدت زمان کوتاه به خانمی باحجاب جسارت کردند، به برخی از ساختمان‌های ادارت خسارت وارد کنند و مردم را در شرایط وحشت قرار دادند.

محمدی با بیان اینکه امروز شهرستان لنجان در آرامش کامل به سر می‌برد، گفت: شرایط امروز نسبت به گذشته تغییر کرده و دشمنان با کوچک‌ترین اتفاق به دنبال آن هستند تا ثبات و آرامش کشور را تحت تأثیر قرار دهند از این رو با استفاده از فضای رسانه‌ای خود در تلاش هستند تا فضای ذهنی برای خانواده‌ها ایجاد کرده تا مردم به شدت احساس نا امنی کنند، اما این بار نیز با بصیرت مردم بار دیگر در رسیدن به اهداف شوم خود با شکستی سنگین مواجه خواهند شد.

کد خبر 610313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.