حاشیه خور گورسوزان زیبا می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس از انجام عملیات رنگ‌آمیزی و زیباسازی حاشیه خور گورسوزان توسط نیروهای خدمات شهری این منطقه خبر داد.

عباس بهمن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رنگ‌ها در سیما و منظر جایگاه ویژه‌ای دارد و بخش جدانشدنی محیط‌ها، مکان‌ها و فضاهای شهری است.

وی با بیان اینکه رنگ علاوه بر اینکه ارتباط حسی و درونی انسان‌ها نسبت به پیرامون خود را نشان می‌دهد، بیان احساس شهر نیز است، زیرا رنگ‌ها می‌تواند زندگی شهری را سرزنده و شاد یا غمگین و سرد نشان دهد، افزود: به‌کارگیری رنگ‌های مناسب باعث برجسته شدن زیبایی‌های شهر می‌شود که در همین راستا زیباسازی حاشیه خور گور سوزان در دستور کار منطقه سه قرار گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس ادامه داد: عملیات زیباسازی شامل رنگ‌آمیزی حاشیه خور گور سوزان و درختان حاشیه خور با استفاده از رنگ‌های محافظتی، بدون آسیب به درخت و رشد طبیعی آنها، همچنین رنگ‌آمیزی جداول در طول حاشیه خیابان ۱۵ خرداد است.

وی در ادامه خواستار همکاری و همیاری مفید شهروندان جهت رفع آلودگی‌های بصری محل کسب و سکونت خود از قبیل جمع‌آوری تابلوهای فرسوده، رنگ‌آمیزی در و پنجره و تعویض سایبان‌های نازیبایی شد که تأثیر بسزایی در سیما و منظر شهری دارد.

کد خبر 610308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.