هزینه ۳۵ میلیارد ریالی ستاد مهر در منطقه ۳ اصفهان

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با بیان اینکه اقدامات ستاد مهر در این منطقه هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال داشته است، گفت: در این راستا اقداماتی همچون اصلاح هندسی تقاطع‌ها، احداث رفیوژ، اجرای خط پرش اتوبوس در چهارراه نورباران و خیابان عبدالرزاق و نصب استند دوچرخه در مدارس انجام شده است.

محمدباقر کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تأکید شهردار اصفهان مبنی بر خدمت‌رسانی ویژه به شهروندان و دانش‌آموزان برای آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: شهرداری منطقه سه اقدامات متنوعی را برای تردد ایمن دانش‌آموزان در نظر گرفته است.

وی افزود: طی جلسات مشترک با پلیس راهور و آموزش‌وپرورش با هماهنگی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان مقرر شد اقداماتی در راستای افزایش سطح ایمنی و تسهیل در تردد دانش‌آموزان انجام شود.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این راستا ۳۵ مدرسه شناسایی و خدمات مورد نیاز به آنها ارائه شد، خاطرنشان کرد: اصلاح هندسی تقاطع‌ها، احداث رفیوژ، اجرای خط پرش اتوبوس در چهارراه نورباران و خیابان عبدالرزاق، رنگ‌آمیزی ۲۰۰ متر از جداول حاشیه مدارس و تقاطع‌ها، خط‌کشی گذرگاه‌های عابرپیاده، نصب استند دوچرخه در مدارس، مرمت و لکه‌گیری آسفالت حیاط مدارس، نصب حدود ۱۰۰ تابلو و علائم ترافیکی از جمله اقدامات ستاد مهر شهرداری اصفهان در منطقه سه بود که با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال انجام شد.

وی اضافه کرد: نظافت و شست‌وشوی مدارس و گل‌کاری داخل و بیرون مدارس از دیگر اقدامات منطقه سه در راستای ایجاد شور و نشاط برای دانش‌آموزان بوده است.

کد خبر 610276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.