ایران ۵ _ تایلند صفر / یک قدم تا قهرمانی با شمسایی

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مقابل تایلند قرار گرفت و این دیدار با نتیجه پنج بر صفر به نفع ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران امشب_پنجشنبه چهاردهم مهرماه_در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ مقابل تایلند قرار گرفت و این دیدار با نتیجه پنج بر صفر به پایان رسید.

دیدار تیم‌های ایران و تایلند

مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا


ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران: سعید مومنی، محمد حسین درخشانی، مسلم اولاد قباد، حسین طیبی و سالار آقاپور

ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال تایلند: کاتابوت هان کان پا، کرت آران سانی یالاک، جت صدا چودچ، سالابوت فالاف روکو و لارام سان وینگ ونگ

شرح بازی: تیم ملی ایران نیمه اول را هجومی آغاز کرد و حسین طیبی در دقیقه یک موفق به گلزنی شد. تیم ملی تایلند سعی در نزدیک شدن به دروازه سعید مومنی داشت اما توپ گیری خوب شاگردان شمسایی سبب می‌شد تا حریف ایران در خلق موقعیت موفق عمل نکند و با چندین شوت از راه دور شانس خودش برای رسیدن به گل را امتحان کند که البته موفق ظاهر نشد.

بازیکنان تیم ملی ایران، از اشتباهات فردی حریف خود استفاده‌های زیادی می‌کردند و بارها تا دروازه تیم تایلند جلو رفتند اما درخشش گلر این تیم و کم دقتی ایرانی‌ها سبب شد تا شاگردان شمسایی در به ثمر رساندن گل ناموفق عمل کنند و در نهایت علی رغم خلق موقعیت‌های جدی بسیار زیاد نیمه اول با اختلاف یک گل به اتمام برسانند.

نیمه دوم: همانند نیمه اول وحید شمسایی بازی هجومی و پاس‌های ترکیبی را در دستور کار قرار داد که بازیکنان تیم ملی ایران در پیاده کردن این تاکتیک بی نقص عمل کردند و علاوه بر پاس‌های در عمق، حرکت و ارسال از جناحین را الویت خودشان برای به ثمر رساندن گل قرار دادند.

از دقیقه ۲۷ آتش بازی ایران برای شکست سنگین حریف خود آغاز شد و همین موضوع سبب شد کارلوس سزار، سرمربی تیم ملی تایلند از دقیقه ۲۹ سیستم پاور پلی را اجرا کند. حریف تیم کشورمان همانند نیمه اول با چرخش توپ و شوت‌های از راه دور سعی می‌کرد دروازه مومنی را تهدید کند اما در این نیمه هم موفق نبود.

درگیری‌های تن به تن در این دیدار توسط بازیکنان هر دوتیم زیاد دیده می‌شد و در نهایت برخی از این درگیری‌ها منجر به ضربه ایستگاهی یا اخطار می‌شد که البته هیچیک از دو تیم موقعیت‌هایشان را گل نکردند.

شرح گل:

دقیقه ۱ (ایران): شروع مجدد سعید مومنی سبب شد حسین طیبی در محوطه جریمه تایلند در موقعیت تک به تک با هان کان پا قرار بگیرد و با یک شوت گل نخست ایران را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۲( ایران):حرکت سالار آقاپور از کناره زمین و ارسال توپ برای محمد حسین درخشانی باعث شد این بازیکن با ضربه سر دروازه تیم تایلند را باز کند

دقیقه ۲۴ (ایران): توپ گیری سالار آقاپور در زمین تایلند و کاشتن توپ برای مسلم‌اولاد قباد سبب شد این بازیکن با یک شوت از راه دور سومین گل را برای شاگردان شمسایی به ثمر برساند

دقیقه ۲۷ (ایران): حرکت تیمی ایرانی‌ها در زمین تایلند و انجام پاس کاری‌های کوتاه در محوطه جریمه این تیم باعث شد علیرضا رفیعی پور با پاس پشت پا مسلم اولاد قباد را در موقعیت گلزنی قرار دهد

دقیقه ۲۸ (ایران): حرکت سالار آقاپور در کناره زمین و ارسال توپ برای محمد حسین درخشانی زمینه ساز گل پنجم ایران توسط این بازیکن شد

کد خبر 610261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.