مورایس: تا پایان قراردادم در سپاهان می‌مانم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی برابر پرسپولیس یک الکلاسیکو به‌شمار می‌رود، وقتی‌که چنین بازی‌های مهمی در پیش است حواشی و شایعات اوج می‌گیرد اما من با سپاهان قرارداد دارم و به آن پایبندم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژوزه مورایس پیش از دیدار حساس تیم فوتبال سپاهان برابر سپاهان در کنفرانس‌خبری اظهار کرد: یک هفته کاملاً فوتبالی سپری کردیم؛ ابتدا لیگ‌قهرمانان اروپا و سپس بازی‌های اروپایی لیگ‌برتر، به‌هرحال مردم این بازی‌ها را دنبال می‌کنند و من هم دنبال می‌کنم. هفته به‌خصوصی است و یک بازی مهم پیش‌رو است؛ دربی نیست اما به‌نوعی الکلاسیکو به‌شمار می‌آید. دیدار فردا برای لیگ، هردو باشگاه، هواداران و کل کشور اهمیت دارد؛ همچنین شادابی و خوشحالی مردم نیز به بازی زیبا بستگی دارد. امیدوارم بازیکنان مثال خوبی برای تقابل جذاب باشند و بازی قشنگی برای جامعه ببینیم.

وی درباره حواشی پیش‌آمده درخصوص فسخ قرارداد وی با سپاهان افزود: حاضرم به این شایعه جواب بدهم چرا که اگر جواب دهم برای جامعه رضایت‌بخش‌تر است؛ وقتی بازی مهم و کلاسیکی در پیش باشد، پراکنده‌شدن شایعات برعلیه یک تیم طبیعی است. من با سپاهان قرارداد بلندمدت دارم و در قلبم برنامه‌ریزی کرده‌ام که باید به خواسته‌هایم برسم؛ من یک مرد هستم و اگر چیزی را شروع کنم باید تا پایان آن بروم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: آماده تکرار موفقیت‌ها هستیم. بازی برابر پرسپولیس با دیدار مقابل استقلال متفاوت است و باید به هدف‌مان دست پیدا کنیم. بازی ساده‌ای در پیش نداریم، حریف‌مان قابل احترام است و مطمئناً بازی جذابی خواهد شد.

مورایس افزود: راه من به گونه‌ای است که بازیکنان اصلی‌ام ۲۰ نفر هستند، همه بازیکنان کنار یکدیگر کار می‌کنند، به‌هم احترام می‌گذارند و با یکدیگر پیشرفت می‌کنند؛ من شرایطم طوری است که به بازیکنان استراحت نمی‌دهم. طبق استراتژی هر بازی عمل می‌کنم چون فاصله بازی‌ها زیاد است و همه می‌توانند بازی کنند.

وی در پایان گفت: همیشه در بازی‌هایمان برای تاکتیک تیم به حریف نگاه کنیم، باید به کیفیت حریف توجه کنیم و نسبت به شرایطی که وجود دارد باتوجه به مهارت حریف، ظرفیت‌مان را پیش ببریم، تیم ما کنشی است و نسبت به موقعیت‌ها واکنش نشان می‌دهیم هستیم، وقتی توپ را از دست می‌دهیم ساختارمان عوض می‌شود، دفاع کردن وظیفه تیمی است و همه بازیکنان مسئولیت خاصی دارند. وقتی توپ را در اختیار داریم. باید بگویم فوتبال فقط یک چیز نیست و اتفاقات دیگری همزمان مترصد کسب نتایج است، پرسپولیس یک تیم خاص و باهوش است و به یک یک‌شکل نمی‌توان به دروازه‌شان رسید. یازده بازیکن داریم و هرکدام وظیفه خودشان را در تیم دارند.

کد خبر 610250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.