بهره‌برداری از اتاق مادر و کودک ترمینال اراک در هفته کودک

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک از بهره‌برداری از اتاق مادر و کودک ترمینال این کلان‌شهر در هفته کودک خبر داد و گفت: از آن جا که روز جهانی و هفته ملی کودک را در پیش‌رو داریم، برای بزرگداشت این مناسبت ها ارائه خدمات ویژه ای به کودکان و نوجوانان شهر اراک پیش‌بینی شده است.

علیرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک طرح‌های مختلف آموزشی، تفریحی و تشویقی را برای کودکان در نظر گرفته است که با همکاری اداره شهر دوستدار شهرداری اراک و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طول هفته اجرا خواهد شد.

وی افزود: نمایش فیلم و انیمیشن برای کودکان، برگزاری غرفه‌های نمایشگاهی در محل مصلای شهر و یکی از بوستان‌های اراک، فضاسازی شهر، اجری برنامه‌های آموزشی در حوزه مدیریت شهری و برگزاری جشن برای کودکان در مدارس و مهدهای کودک از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: نیروهای شهرداری در حال آماده‌سازی اتاق مادر و کودک در ترمینال مسافربری شهر اراک هستند که کارهای پایانی آن در حال انجام ست و امیدواریم در هفته کودک آن مورد بهره‌برداری قرار گیرد، همچنین در حال پیگیری برای ایجاد اتاق‌های مادر و کود در سطح بوستان‌های شهر نیز هستیم.

وی با اشاره به برگزاری طرح قطار کودک، افزود: با توجه به مجاورت راه آهن با کوی ولی‌عصر (عج) شهر اراک در نظر داریم با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کودکان ساکن در این منطقه را برای شرکت در تور و سوار شدن در قطار دعوت به عمل آید تا ضمن آشنایی کودکان با فضای قطار برنامه‌های نمایشی، قصه‌گویی و عروسک‌گردانی همراه با پذیرایی اجرا خواهد شد تا یک روز شاد و مفرح برای این کودکان رقم بخورد.

شعبانی ادامه داد: برنامه ویژه‌ای برای مادران به همراه کودکان در نظر گرفته شده است که در طول هفته در پارک بانوان اجرا خواهد شدد.

کد خبر 610160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.