شناخت مسائل و رفع مشکلات به طور مستمر ادامه دارد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: شناخت مسائل، اولویت‌بندی و رفع مشکلات به طور مستمر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی امروز _پنجشنبه چهاردهم مهرماه_ در بیست و هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس تمام شد، اما ذلت و خفت برای یک طرف و عزت و آبرو و استقلال برای طرف دیگر باقی ماند، اظهار کرد: در این جنگ یک وجب از خاک وطن عزیزمان به دست دشمن نیفتاد و رزمندگان شجاع و بصیر و غیرتمند اسلام با دیگر این حقیقت را ثابت کردند که همیشه خون بر شمشیر پیروز است.

وی افزود: گاهی بداخلاقی‌هایی در کشور دیده می‌شود که برخی افراد ناآگاه تحت تأثیر تبلیغات مسموم رسانه‌های غربی و فتنه‌انگیزی فرصت‌طلبان قرار گرفته و موجب بی‌نظمی می‌شوند، اما نقشه‌های آن‌ها باطل و جبهه حق را پیروز خواهد شد، این وعده الهی است و محقق می‌شود. با توجه به وعده‌های الهی در قرآن کریم، مطمئن هستیم که خداوند متعال حامی جبهه حق و کشور اسلامی ما است که به فضل الهی پرچم پرافتخارش به دست صاحب اصلی انقلاب اسلامی سپرده خواهد شد، در حقیقت رسیدن به پیروزی بعد از سختی‌ها باور همیشگی ما است و این حقیقت شیرین وعده الهی به مؤمنان است.

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد اضافه کرد: لازم است جایگاهی تحت عنوان مرکز مشاوره در شهرداری تعریف شود که بعضی مشکلات کارمندان در بخش‌های مختلف اجتماعی مرتفع و به تعالی شهر، شهروندان و خانواده کمک کند.

وی در خصوص حقوق شهروندی و مسائل شهری، ادامه داد: فرهنگ‌سرای «نشاط» و فرهنگ‌سرای «رسانه» در همین راستا فعالیت می‌کند، اما شاید مردم اطلاعاتی از این دو مجتمع فرهنگی ندارند که شایسته است برنامه بازدید برای علاقه‌مندان به این مجموعه‌ها در نظر گرفته شود.

مسائل فرهنگی در کمیسیون فرهنگی بررسی می‌شود

ایزدی تصریح کرد: در جلسات کمیسیون فرهنگی باید به این سوال که مهم‌ترین مسئله در حقوق شهروندی چیست؟، پرداخت، لذا باید الزامات تحقق آن توسط سازمان یا دستگاه و مسئول مربوطه فراهم و به مطالبات پاسخ داده شود.

وی افزود: در جلسات باید مسائل فرهنگی و اجتماعی طرح و به دنبال راه حل آن باشیم. در واقع شناخت مسائل، اولویت‌بندی و رفع مشکلات در جلسات کمیسیون فرهنگی از ابتکارات اعضا است که برای رسیدن به نتیجه مطلوب به طور مستمر ادامه دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد با توجه به مصوبات جلسات گذشته این کمیسیون، اضافه کرد: تشکیل و راه‌اندازی کتابخانه سیار یکی از موضوعات و مصوبات جلسات گذشته بود که همچنان در شهرداری در حال پیگیری است تا اتوبوس مناسبی با پیگیری این کمیسیون و کمک و همراهی شورای اسلامی شهر و شهردار به این کار اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: برخی مصوبات بنا به ضرورت، اهمیت و ماهیت موضوع در شورای اسلامی شهر مطرح و سپس به شهرداری جهت اجرا، ابلاغ می‌شود، این مصوبات تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهد شد.

کد خبر 610135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.