نیروی انتظامی جمهوری اسلامی پلیسی مردمی است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی پلیسی مردمی است که مدارا و مهربانی با مردم و قاطعیت برخورد با اغتشاشگران و برهم‌زنندگان آرامش جامعه از ویژگی‌های بارز آن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی در پیامی هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت. متن پیام به شرح زیر است:

«جناب سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده نیروی انتظامی اصفهان، در خجسته ایام آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی (عج) فرا رسیدن هفته بزرگداشت نیروی انتظامی را به جنابعالی، معاونان، رؤسای ادارات پلیس و کلانتری‌ها و تمام کارکنان خدوم آن مجموعه که با مجاهدت شبانه‌روزی در راه تأمین نظم و امنیت شهر اصفهان تلاش می‌نمایند، تبریک عرض می‌کنم.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی پلیسی مردمی است که مدارا و مهربانی با مردم و قاطعیت برخورد با اغتشاشگران و برهم‌زنندگان آرامش جامعه از ویژگی‌های بارز آن است.

امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی مقتدر در جامعه است و تأمین آسایش برای مردم شریف و مؤمن ایران قوی، تحت ولایت و فرماندهی فقیهی پارسا و روشن ضمیر، افتخاری است که پروردگار متعال به شما و همکارانتان ارزانی داشته است.

ضمن قدردانی مجدد، درود و سلام می‌فرستیم به ارواح مطهر شهیدان مدافع امنیت به ویژه شهدای فرماندهی انتظامی در صحنه مقابله با اغتشاشگران و تجزیه‌طلبان و طلب شفای عاجل تمام مجروحان و مصدومان آن سازمان در ماجرای اخیر، در آخر سلامتی و توفیقات روز افزونتان را از پروردگار قادر علیم مسئلت دارم.»

کد خبر 610133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.