اعتبارات عمرانی شهر خرم‌آباد پرداخت نمی‌شود

شهردار خرم‌آباد گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری از محل درآمدهای جاری انجام می‌گیرد، این در حالی است که سرفصل‌های عمران شهری پرداخت نمی‌شود.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهرداری از محل درآمدهای جاری انجام می‌گیرد، درحالی‌که سرفصل‌های عمران شهری پرداخت نمی‌شود، اظهار کرد: در این بحث سال گذشته هفت میلیارد تومان به شهرداری خرم‌آباد پرداخت شده که این مبلغ نیز به دیون سازمان همیاری شهرداری‌ها رفته است، این یعنی سهم شهرداری در این زمینه صفر است و با هفت میلیارد تومان نمی‌توان هیچ اقدام عمرانی را پیش برد.

وی با اشاره به احداث پارک مشاهیر، گفت: برای پارک مشاهیر تاکنون حدود سه میلیارد تومان هزینه شده، در حالی که برای تکمیل آن چهار تا پنج میلیارد تومان دیگر نیاز است.

شهردار خرم‌آباد با تاکید بر اینکه از استانداری لرستان گلایه داریم، تصریح کرد: شهرداری خرم‌آباد پروژه‌های عمرانی خود را با خون دل انجام می‌دهد و استانداری لرستان هیچ اعتباری به شهرداری برای تکمیل، اتمام و به سرانجام رساندن پروژه‌های شهری اختصاص نمی‌دهد و اگر شهرداری پروژه‌ای را انجام ندهد، هیچ کس به کمک شهر نمی‌آید، به همین دلیل است که بعضی پروژه‌ها به کندی انجام می‌شود و بعضی دیگر که تأمین اعتبار آن سریع پیگیری می‌شود، طی چند ماه به نتیجه می‌رسد.

کد خبر 610099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.