اجرای پروژه‌های محله‌محور در محلات منتخب منطقه ۱۵

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به تاکید مدیریت شهری ششم مبنی بر ارتقای کیفیت زندگی در محلات، گفت: طرح‌های محله‌محور در محله‌های منتخب این منطقه با جدیت در حال انجام است.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح‌های محله‌محور در محله‌های منتخب منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: عملیات خاکبرداری بیش از ۱۵۰۰ متر از معابر اصلی و فرعی محله راران آغاز شده است که پس از تکمیل، زیرسازی آسفالت خواهد شد.

وی با بیان اینکه خیابان ۲۲ بهمن واقع در ضلع شمالی مادی راران به طول ۴۰۰ متر و عرض متوسط حدود هشت متر، پس از زیرسازی، پیاده‌روسازی، جدول‌کشی و روکش آسفالت در اختیار اهالی محل قرار خواهد گرفت، ادامه داد: عملیات خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت در دیگر معابر محله راران نیز در حال اجرا است که تاکنون بیش از هشت تن عملیات خاکبرداری آن انجام شده است و در مجموع حدود ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای این اقدام در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز نهضت آسفالت از انتهای سال گذشته و اجرای بیش از ۴۰ هزار متر آسفالت در سطح این منطقه، تصریح کرد: ارتقای کیفیت آسفالت معابر یکی از عوامل بهبود زیرساخت‌های شهری است و با توجه به تأثیری که معابر استاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری و جلب رضایت شهروندان دارد، این امر یکی از اولویت‌های شهرداری منطقه ۱۵ است.

وی در خصوص آسفالت معابر محله گورت، گفت: در سال گذشته حدود پنج هزار مترمربع از معابر این محله اصلاح شد و روکش آسفالت آن نیز اجرایی شده است و مابقی آن پس از تکمیل شبکه فاضلاب توسط شرکت آبفا انجام خواهد شد.

نظری‌پور خاطرنشان کرد: احداث پل بتنی روی کانال آب از دیگر طرح‌های محله‌محور در گورت است که طراحی آن انجام شد و پیمانکار نیز آماده به کار است که پس از دریافت مجوز از شرکت آب منطقه‌ای اصفهان نسبت به آغاز عملیات اجرایی آن اقدام خواهد شد.

کد خبر 610098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.