مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۱۳ مهرماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر تازه‌ترین جزئیات درباره پرونده نیکا شاکرمی، راز جسد کشف شده، کشف محموله ۶۲۲ کیلویی فوق سری، قتل مستانه در درگیری و ماجرای درگیری و قتل دو قصاب را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _چهارشنبه سیزدهم مهرماه_ به شرح ذیل است:

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران درباره جزئیات پرونده نیکا شاکرمی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد این حادثه با اغتشاشات اخیر ارتباطی ندارد، گفت: فیلم دوربین‌های محل حادثه بررسی شده است.

بیشتر بخوانید

چند روز قبل جسد جوانی ۲۰ ساله در شهرستان مهدی‌شهر کشف شد و کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان سمنان و شهرستان مهدی‌شهر با هدف دستگیری قاتل وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید

بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر مجدد ساعت ۱۷ و ۲۱ دقیقه بعد از ظهر امروز_ چهارشنبه سیزدهم مهرماه_ در خوی به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده از حمل و جابه‌جایی یک محموله مواد مخدر از شرق به غرب کشور مطلع شدند.

بیشتر بخوانید

واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور اراک-بروجرد یک فوتی و یک مصدوم داشت.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از شب چهارشنبه سوری پارسال در یکی از محله‌های فردیس کرج و نزاع خیابان چند جوان شرور شروع شد. وقتی گشت پلیس در محل حضور یافت با پیکر خونین پسر جوانی روبه‌رو شد که بر روی زمین افتاده بود. خیلی زود پسر جوان که غرق در خون به بیمارستان منتقل شد اما شدت خونریزی طوری بود که طولی نکشید پسر جوان در کام مرگ فرو رفت.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از بیست‌ودوم اردیبهشت سال گذشته با گزارش یک نزاع دسته جمعی در منطقه شرق تهران آغاز شد. در ادامه مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد درگیری میان چند نفر از اتباع افغانستانی رخ داده که باهم نسبت فامیلی دارند و در این میان شش نفر با چاقوی قصابی مجروح شده‌اند.

بیشتر بخوانید

سی‌ویکم اردیبهشت امسال درگیری مرگباری میان پیک موتوری‌ها در محله نیاوران رخ داد و باعث قتل یک نفر و زخمی شدن فرد دیگری شد. با دستور بازپرس، تحقیقات پلیسی ادامه یافت و مأموران پی بردند چهارنفر مقصران اصلی این واقعه هستند که تحت تعقیب قرار گرفتند و هر سه نفر بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید

یک سال قبل رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک زن جوان در دستور کار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. در حالی که جسد این زن جوان در خانه‌اش واقع در شهرک ولیعصر کشف شده بود، با دستور بازپرس ساسان غلامی جسد برای انجام معاینات به پزشکی قانونی منتقل شده و مشخص شد که این زن جوان بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن خفه شده و جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید

مرد جوانی که با مراجعه به پلیس مدعی بود پنج نفر را به قتل رسانده است، پس از بررسی‌های پلیسی به دستور بازپرس جنایی در مرکز روانی بستری شد.

بیشتر بخوانید

زن میان‌سالی که متهم است پسر شوهرش را به قتل رسانده و جسد او را در کوچه رها کرده است، در دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص و پرداخت دیه محکوم شد.

بیشتر بخوانید

در پی کشف یک جسد نیمه سوخته در بیابان‌های اطراف آزادراه غدیر در شهرستان نظرآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کد خبر 610030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.