نخستین پیروزی قرمزپوشان اصفهان در ارومیه/صدرنشینی سیرجانی‌ها حفظ شد

هفته دوم لیگ برتر والبیال با پیروزی تیم های پیکان تهران، هورسان رامسر، فولاد سیرجان ایرانیان، لبنیات هراز آمل، ایفاسرام اردکان و گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه روز گذشته _چهارشنبه سیزدهم مهرماه_ با شش دیدار در شهرهای رشت، سیرجان، اردکان، تهران، گنبد و ارومیه بدون حضور تماشاگران پیگیری شد.

تیم والیبال پیکان تهران مدافع عنوان قهرمانی مقابل مس رفسنجان به میدان رفت که در سه ست متوالی با نتایج (۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۷) این تیم را از پیش رو برداشت و با شش امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت. مس رفسنجان هم بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

تیم والیبال هورسان رامسر به مصاف نیان الکترونیک خراسان که با نتیجه سه بر یک و امتیازات (۲۵ بر ۲۰، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸) این تیم را شکست داد. هورسان رامسر با شش امتیاز در رده دوم و نیان الکترونیک خراسان یک بدون امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان مقابل سایپا تهران قرار گرفت که در سه ست متوالی با نتایج (۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱) به پیروزی رسید و با شش امتیاز صدر نشین باقی ماند. سایپا هم با یک امتیاز در رده دهم جای گرفت.

تیم والیبال ایفاسرام اردکان رو در روی شهداب یزد قرار گرفت که با نتیجه سه بر دو و امتیازات (۱۳ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵، ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۲) به پیروزی رسید. ایفا سرام اردکان با د و امتیاز در رده هشتم و شهداب یزد با یک امتیاز در رده نهم جای گرفت.

تیم والیبال شهرداری گنبد میزبان لبنیات هراز آمل بود که در سه ست متوالی و با نتایج (۱۶ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۸ و ۲۹ بر ۳۱) شکست خورد و بدون امتیاز در رده سیزدهم جدول جای گرفت. لبنیات هراز آمل هم با سه امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

تیم والیبال شهرداری ارومیه به مصاف گیتی پسند رفت که با نتیجه سه بر یک و امتیازات (۲۰ بر ۲۵، ۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۹ بر ۲۵) شکست خورد. شهرداری ارومیه بدون امتیاز در رده یازدهم و گیتی پسند با سه امتیاز در رده ششم جدول جای گرفت.

در پایان هفته دوم لیگ برتر مردان تیم فولاد سیرجان ایرانیان با دو برد و شش امتیاز در صدر جدول باقی ماند و تیم‌های پیکان و هورسان رامسر با دو برد و شش امتیاز به دلیل تفاوت معدل ست در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

جدول لیگ برتر مردان در پایان هفته دوم به شرح زیر است:

۱_ فولاد سیرجان ایرانیان دو برد و ۶ امتیاز

۲_ پیکان تهران دو برد و ۶ امتیاز

۳_ هورسان رامسر دو برد و ۶ امتیاز

۴_ لبنیات هراز آمل یک برد و سه امتیاز

۵_ پاس گرگان یک برد و سه امتیاز

۶_ گیتی پسند اصفهان یک برد و سه امتیاز

۷_ راه‌یاب ملل مریوان یک برد و دو امتیاز

۸_ ایفا سرام اردکان یک برد و دو امتیاز

۹_ شهداب یزد بردون برد و یک امتیاز

۱۰_ سایپا تهران بدون برد و یک امتیاز

۱۱_ شهرداری ارومیه بدون برد و امتیاز

۱ ۲_ نیان الکترونیک خراسان بدون برد و امتیاز

۱۳_ شهرداری گنبد بدون برد و امتیاز

۱۴_ مس رفسنجان بدون برد و امتیاز

کد خبر 610017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.