شکست بانوان و آقایان پینگ‌پنگ‌باز کشورمان در تورنمنت قهرمانی‌جهان

تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان در چارچوب رقابت‌های تنیس‌ روی‌میز قهرمانی‌جهان در جدال خود برابر حریفان متحمل شکست شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چهارمین روز از مسابقات تنیس روی‌میز قهرمانی ۲۰۲۲ جهان در چین، تیم‌ملی مردان ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی برابر رومانی قرار گرفت که با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

شاگردان جمیل لطف‌الله‌نسبی با ترکیب سروش امیری‌نیا، نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی مقابل رومانی قرار گرفتند که در این بین تنها نوشاد عالمیان در هر دو بازی خود به پیروزی رسید.

نتایج کسب‌شده به شرح زیر است:

بازی انفرادی اول: سروش امیری‌نیا ۱ - ۳ اوویدیو

بازی انفرادی دوم: نوشاد عالمیان ۳ - صفر هونر

بازی انفرادی سوم: امیرحسین هدایی ۲ - ۳ ادوارد

بازی انفرادی چهارم: نوشاد عالمیان ۳ ط- ۲ اوویدیو

بازی انفرادی پنجم: سروش امیری‌نیا ۲ - ۳ هونر

تیم‌ملی تنیس روی‌میز ایران پیش از این هم مقابل ژاپن، هنگ‌کنگ و مجارستان شکست خورده بود؛ تیم‌ملی مردان ایران در گروه ۳ این مسابقات با تیم‌های ژاپن، هنگ‌کنگ، رومانی و مجارستان هم‌گروه بود.

همچنین بانوان پینگ‌پنگ‌باز کشورمان چهارمین بازی خود در رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان را به تیم قدرتمند کره‌جنوبی واگذار کردند.

شاگردان حمیده ایرانمنش با ترکیب شیما صفایی، پریناز حاجی‌لو و الینا رحیمی به مصاف کره‌جنوبی رفتند و در نهایت ۳ بر صفر مقابل این حریف قدرتمند شکست خوردند؛ در این رقابت شیما صفایی ۳ بر صفر، پریناز حاجی‌لو ۳ بر ۲ و الینا رحیمی نیز ۳ بر صفر مقابل حریفان خود شکست خوردند.

ملی‌پوشان بانوان ایران با تیم‌های سنگاپور، تایلند، لوگزامبورگ و کره‌جنوبی در گروه چهارم رقابت‌ها حضور داشتند و در پایان مرحله مقدماتی، در رده پنجم گروه خود جای گرفتند.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان از هشتم تا هفدهم مهرماه به میزبانی کشور چین و شهر چنگدو برگزار می‌شود.

کد خبر 610014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.