گوشی جدید سونی با تراشه Dimensity 8000 در گیک‌بنچ دیده شد

اطلاعات به دست آمده از فهرست گیک‌بنچ اطلاعات یکی از گوشی‌های معرفی نشده سونی را فاش می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در حالی که به نظر می‌رسد شرکت سونی همه گوشی‌های هوشمند خود را برای سال ۲۰۲۲ معرفی کرده است؛ مشخصات گوشی ناشناخته‌ای از این برند با تراشه Dimensity 8000 مدیاتک در گیک‌بنچ دیده شده است. براساس این بنچ‌مارک، محصول ذکر شده با شماره مدل XQ-DS99 از سیستم-روی-چیپ (SoC) دایمنسیتی ۸۰۰۰ مدیاتک بهره خواهد برد.

گوشی ناشناخته سونی به ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد؛ البته انتظار می‌رود این دستگاه در گزینه‌های دیگر نیز با رم متفاوت عرضه شود. همچنین، اطلاعات این بنچ‌مارک نشان می‌دهد این محصول به صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات دیگری از گوشی ناشناخته سونی در دسترس نیست، اما احتمال دارد در روزهای آینده جزئیات بیشتری درباره آن در دسترس قرار بگیرد.

با توجه به نوع تراشه XQ-DS99، این دستگاه می‌تواند عملکردی بین اکسپریا پنج مارک چهار و اکسپریا ۱۰ مارک چهار ارائه دهد و به عبارت دیگر، گوشی هوشمند میان‌رده باشد. از آنجایی که سونی غیر از اکسپریا Ace از نام‌ها عددی برای گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند، شاید این روند درباره XQ-DS99 نیز تکرار شود.

کد خبر 609992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.