تصاویر جعبه‌گشایی ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل فاش شد

تصاویر فاش شده از جعبه‌گشایی اولیه پیکسل واچ گوگل ظاهر این گجت پوشیدنی را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، از ابتدای سال جاری و پس از رویداد I/O 2022 گوگل، بارها شاهد انتشار رندرها و تصاویر پیکسل واچ بوده‌ایم. علاوه بر این تصاویری از بسته‌بندی این محصول در فروشگاه‌های خرده‌فروشی در دسترس قرار گرفته است. اخیراً نیز تصاویری از جعبه‌گشایی اولیه این ساعت منتشر شده است که دید بهتری از طراحی آن به ما ارائه می‌دهد.

با توجه به تصاویر ارائه شده، ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل از آنچه انتظار می‌رفت باریک‌تر به نظر می‌رسد. همچنین این محصول دور یک تکه مقوای استوانه‌ای پیچیده شده است و به نظر می‌رسد که روی شارژر مغناطیسی قرار گرفته است. داخل استوانه مقوایی نیز سیمی وجود دارد که ظاهراً به شارژ متصل است. دفترچه‌های راهنمای آموزش کار با ساعت نیز در جعبه آن دیده می‌‎شود.

تصاویر فاش شده از جعبه‌گشایی پیکسل واچ، جزئیات بیشتری به ما ارائه نمی‌دهد، اما تاکنون شایعات و گزارش‌های مختلفی در مورد این محصول منتشر شده است به همین دلیل از بسیاری از ویژگی‌های آن اطلاع داریم. از جمله مشخصات این محصول می‌توان به یکپارچه‌سازی عمیق با فیت‌بیت اشاره کرد. انتظار می‌رود پیکسل واچ به همراه گوشی‌های هوشمند سری پیکسل هفت معرفی شود. طبق گزارش‌های اخیر، مدل وای‌فای این ساعت احتمالاً با برچسب قیمت ۳۵۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

کد خبر 609991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.