طرح ساماندهی سد معبر خرم‌آباد به تعویق افتاد

شهردار خرم‌آباد گفت: ساماندهی سد معبر خرم‌آباد که قرار بود هفتم مهرماه آغاز شود به علت ناآرامی‌های اخیر به تعویق افتاد.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه طرح ساماندهی سد معبر برای نخستین‌بار در شهرداری خرم‌آباد اتفاق افتاده است، اظهار کرد: طرح ساماندهی سد معبر خرم‌آباد برای نخستین بار با کار کارشناسی و تلاش‌های چهار ماهه معاونت خدمات شهری منتج به قرارداد و برنده شدن شرکتی شده که از توانایی بالایی برخوردار است.

وی درخصوص ضرورت اجرای ساماندهی سد معبر در این شهر ادامه داد: طرح ساماندهی سد معبر قرار بود هفتم مهرماه آغاز شود اما به علت ناآرامی‌های اخیر این قرارداد به تعویق افتاد تا مشکلی ایجاد نشود.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه ساماندهی میدان دام هم در این قرارداد مطرح شده است، تصریح کرد: در این طرح ورودی‌هایی که در این زمینه وضعیت خوبی ندارند سامان می‌یابند.

وی اضافه کرد: در پی نارضایتی شهروندان و مراجعه مکرر آن‌ها، حل معضل سد معبر با اقدام کارشناسی چهار ماهه و با توجه به وضعیت نامناسب سد معبر، با الگوگیری از مراکز استان‌هایی که در این زمینه تجربه موفقی داشته‌اند در دستور کار قرار گرفت تا با جانمایی‌هایی که توسط شهرداری برای دست‌فروشان در دستور کار قرار می‌گیرد این نابسامانی سامان پیدا کند.

کد خبر 609904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.