زمان تصمیم‌گیری مسی برای پیوستن به بارسلونا مشخص شد!

هر تصمیمی در مورد آینده لیونل مسی با وجود گزارش‌هایی مبنی بر موافقت او برای بازگشت به بارسلونا، تا پس از جام جهانی گرفته نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هر تصمیمی در مورد آینده لیونل مسی با وجود گزارش‌هایی مبنی بر موافقت او برای بازگشت به بارسلونا، تا پس از جام جهانی گرفته نخواهد شد.

هواداران در نیوکمپ ممکن است مجبور شوند هیجان خود را نسبت به بازگشت احتمالی مسی به باشگاه کاهش دهند. گزارش‌های متعددی مدعی شده‌اند که او تابستان آینده با ژاوی متحد خواهد شد، اما گفته شده که هیچ چیزی قبل از جام جهانی تصمیم‌گیری نشده است.

جای تعجب نیست که پاری سن ژرمن می‌خواهد این بازیکن ۳۵ ساله را در پایتخت فرانسه نگه دارد و مشتاق است به او قرارداد جدیدی پیشنهاد دهد. آنها هنوز چنین قراردادی را ارائه نکرده‌اند، اما ساختار قرارداد احتمالی، احتمالاً تمدید اولیه یک ساله با گزینه ۱۲ ماه دیگر است.

تمرکز کامل مسی در حال حاضر روی کمک به پاری سن ژرمن و آرژانتین است. جام جهانی جامی است که تاکنون از او در ویترین افتخارات او دور مانده است و ممکن است تورنمنت پیش رو آخرین جام او برای کشورش باشد. به همین دلیل، تا زمانی که این رقابت‌ها به پایان نرسد، تصمیمی نمی‌گیرد، به این معنی که آینده او تا سال جدید میلادی در بلاتکلیف خواهد ماند.

همانطور که گفته شد، در حال حاضر چیزهای زیادی در ذهن مسی وجود دارد، بدون اینکه نگران آینده او باشید. پاری سن ژرمن همچنان به دنبال اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان است، در حالی که آرژانتین به دنبال سومین قهرمانی خود در جام جهانی است.

کد خبر 609883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.