ممکن است فیس ID در آیفون SE جدید حذف شود

افشاگران چینی اعلام کرده‌اند که آیفون SE نسل چهارم بدون فیس ID تولید خواهد شد و در لبه کناری به حسگر اثرانگشت مجهز می‎‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی آیفون SE 4 قرار است از طراحی آیفون XR استفاده کند، البته افشاگران اعلام کرده‌اند که این دستگاه جدید به فیس ID مجهز نخواهد بود و در بخش کناری به حسگر اثرانگشت مجهز می‎‌شود. ادعای جدید در حالی مطرح شده است که افشاگر دیگری می‌گوید اپل به این زودی‌ها حسگر اثرانگشت تاچ ID را به آیفون برنمی‌گرداند.

همچنین، به نظر می‌رسد که آیفون SE نسل چهارم به نمایشگر LCD مجهز خواهد شد، در حالی که آیفون‌های امروزی نمایشگر OLED دارند. مدل‌های فعلی آیفون SE نیز از نمایشگر LCD استفاده می‌کنند. پنل‌های OLED برخلاف پنل‌های LCD هنگام نمایش محتوای تاریک پیکسل‌ها را خاموش می‌کنند و این موضوع باعث می‎‌شود مصرف انرژی آن‌ها کاهش پیدا کند. دیگر مزیت پنل‌های OLED، نمایش عمیق رنگ‌های تاریک است.

با حذف حسگرهای فیس ID از بالای نمایشگر، شاید اپل برای اولین در آیفون SE نسل چهارم از یک حفره برای دوربین سلفی استفاده کند. دور از انتظار است که پس از حذف حسگرهای فیس ID، بریدگی نمایشگر حذف شود، البته فعلاً چنین موضوعی به تأیید نرسیده است. احتمالاً آیفون SE نسل جدید مانند آیفون XR به نمایشگر ۶.۱ اینچی مجهز خواهد بود.

با توجه به شایعات جدید، اپل گوشی آیفون SE نسل چهارم را در چین با قیمت حدوداً ۵۶۰ تا ۷۰۰ دلار عرضه می‌کند. در حالی که نسل سوم آیفون SE در این کشور با قیمت پایه حدوداً ۴۹۰ دلار در دسترس قرار دارد.

کد خبر 609875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.