نمایش ویدئو با وضوح 4K برای کاربران عادی یوتیوب غیرممکن شد

به نظر می‌رسد که یوتیوب در آزمایشی محدود تماشای ویدئو با وضوح 4K را مشروط به داشتن اشتراک YouTube Premium کرده است که ماهانه 11.99 دلار قیمت دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یوتیوب بزرگ‌ترین پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدئو در سراسر دنیا است و کاربران یوتیوب می‌توانند ویدئوهای خود را بیشترین وضوح ممکن آپلود کنند. این پلتفرم ویدئویی در حالت عادی تبلیغ نشان می‌دهد، در حالی که یکی از مزایای مهم یوتیوب پریمیوم نمایش ندادن تبلیغ است، اما به نظر می‌رسد که یوتیوب قصد دارد تفاوت‌های بین سرویس عادی و سرویس پریمیوم را بیشتر کند.

تعدادی از کاربران اعلام کرده‌اند که در نسخه iOS یوتیوب برای مشاهده ویدئو در وضوح 4K مجبورند اشتراک پریمیوم تهیه کنند، احتمالاً این تغییر در دیگر نسخه‌های یوتیوب نیز اعمال شده است. در حال حاضر، فقط تعداد محدودی از کاربران نسخه iOS یوتیوب برای مشاهده ویدئو 4K به مشکل برخورده‌اند. بنابراین فعلاً مشخص نیست که یوتیوب تغییر اعمال شده را به صورت گسترده‌تر در دسترس قرار می‌دهد یا خیر.

به نظر می‌رسد که اشتراک استاندارد یوتیوب پریمیوم در ایالات متحده آمریکا ۱۱.۹۹ دلار هزینه دارد. این سرویس اشتراک علاوه بر نمایش ندادن تبلیغ، پخش محتوا در پس‌زمینه را امکان‌پذیر می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد ویدئوها را برای مشاهده به صورت آفلاین دانلود کنند. یوتیوب فعلاً به درخواست رسانه‌ها برای شفاف‌سازی درباره تغییرات جدید پاسخ نداده است.

کد خبر 609869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.