افزایش سرانه فضاهای تفریحی در دستور کار است

شهردار قیدار گفت: شهرداری برای تحقق بیش از پیش شعار «قیدار شهر نشاط و زندگی»، ایجاد شادی میان شهروندان و با هدف افزایش سرانه تفریحی، اقدام به ساماندهی بوستان‌ها کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمصطفی موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری در راستای توسعه و تجهیز پارک‌های شهر به امکانات استاندارد و وسایل رفاهی و سرگرمی برای کودکان، وسایل و تجهیزات جدید را برای پنج پارک شهر خریداری و نصب کرده است.

وی افزود: وسایل بازی از جنس پلی‌اتیلن استاندارد ساخته شده و برای بازی کودکان مناسب است.

شهردار قیدار خاطرنشان کرد: ست کامل وسایل بازی پلی‌اتیلنی کودکان و نوجوانان در پارک‌های نرگس واقع در کوی محمدیه، صائب واقع در پشت شهرداری، بوستان شبنم واقع در جنب کانون و پارک‌های خانواده و لاله نصب شده است.

موسوی با تاکید بر اینکه قیدار شهر نشاط و زندگی است تصریح کرد: شهرداری برای تحقق بیش از پیش این شعار و ایجاد شادی میان شهروندان با هدف افزایش سرانه تفریحی، اقدام به ساماندهی بوستان‌ها کرده است.

وی به ارتقای رتبه شهرداری قیدار با حکم وزیر کشور اشاره کرد و گفت: اراده مدیریت شهری به عنوان پیشانی خدمات‌رسانی به مردم، جلب رضایت اجتماعی شهروندان است و مدیران شهر نقش بسزایی در اعتمادسازی عمومی و تقویت سرمایه اجتماعی در جامعه دارند.

شهردار قیدار با بیان اینکه شهرداری در دوره مدیریتی جدید با درک درست پس از نیازسنجی شهروندان در بخش‌های مختلف مدیریت شهری و با بهره‌گیری از نظرات اعضای شورای اسلامی شهر، کارشناسان و متخصصان امر اقدام به برنامه‌ریزی دقیق در تمام حوزه‌ها کرده است، گفت: مدیریت شهری با تخصیص منابع مالی متناسب، اقدام به ارائه خدمات مطلوب و در شأن شهروندان کرده است.

کد خبر 609867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.