مهاجم استقلال چندین‌ماه خانه‌نشین شد؟

آرمان رمضانی به‌دلیل مصدومیت از ناحیه کمر (دیسک ‌کمر) باید زیر تیغ جراحان برود و بدین ترتیب تا بعد از جام‌جهانی در ترکیب استقلال حضور نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرمان رمضانی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران چند هفته‌ای است که در مصدومیت به‌سر می‌برد و ظاهراً مصدومیت کمر مهاجم بلندقامت آبی‌های پایتخت فراتر از حد تصور است و به گونه‌ای است کار او برای درمان و برطرف‌شدن مشکل مصدومیت به عمل جراحی کشیده شود.

آرمان رمضانی به‌دلیل مصدومیت کمر مدت زیادی است که دور از میادین به‌سر می‌برد و هنوز شرایط بازگشت به تمرین گروهی استقلال را نیز پیدا نکرده است.

در این بین شنیده می‌شود مصدومیت کمر آرمان رمضانی از ناحیه دیسک است و ممکن است این بازیکن مجبور به انجام عمل جراحی شود؛ به‌همین ترتیب اگر آرمان رمضانی ناچار به عمل جراحی شود، احتمالاً تا بعد از مسابقات جام‌جهانی شرایط بازگشت به میادین را نخواهد داشت.

البته تیم فوتبال استقلال با در اختیار داشتن امیرارسلان مطهری، کوین یامگا، پیمان بابایی، امیرعلی صادقی و سجاد شهباززاده مشکلی از بابت مهاجم ندارد و جای‌خالی آرمان رمضانی در خط‌حمله استقلال حس نخواهد شد.

کد خبر 609802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.