جامعه نیازمند همدلی، همکاری و پاسخگویی مسئولان است

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: وضعیت فعلی کشور به گونه‌ای است که بیش از هر چیز نیازمند همدلی، همکاری و پاسخگویی مسئولانی هستیم که در بخش‌های مختلف مسئولیتی برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اقراریان امروز _سه‌شنبه دهم مهرماه_ در نود و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: وضعیت فعلی کشور به گونه‌ای است که بیش از هر چیزی نیازمند همدلی، همکاری و پاسخگویی مسئولانی هستیم که در بخش‌های مختلف مسئولیتی برعهده دارند.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته در پایان عملکرد یک ساله شهردار تهران شاهد تغییراتی در حوزه معاونان بودیم، ادامه داد: یکی از تذکراتی که جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه با شهردار عنوان کردند، این بود که شهردار منتخب آشنایی و تجربه شناخت از شهرداری را ندارد، بنابراین برای موفقیت باید از ظرفیت و بدنه درون شهرداری در حوزه تصمیم‌گیری‌ها استفاده شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمام مدیران کشور حلقه‌ای از مشاوران دارند که در تصمیمات خود از نظرات آن‌ها بهره می‌برند، از این رو این نقد را طی یک سال گذشته بر تصمیم‌گیری‌های شهردار تهران وارد بود.

وی گفت: یکی از نکاتی که انتقاد به آن وارد بود این مسئله است که اگر شهردار تهران بر موفقیت عملکردها و تصمیمات خود تاکید دارد، باید نگاهی به درون شهرداری، ظرفیت نیروی انسانی غنی در داخل شهرداری داشته باشد، این در حالی است که با توجه به عملکرد جهادی ۱۰ ساله در شهرداری، برخی از قیاس‌ها از سوی شهردار تهران قابل پذیرش نیست.

اقراریان با اشاره به انتصاب علیرضا جاوید به عنوان جانشین معاون امور مناطق شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: این اقدام مناسب در راستای استفاده از ظرفیت درون شهرداری بوده و از شهردار تهران تشکر می‌کنیم زیرا بازتاب خوب این اتفاق را در بدنه شهرداری ملاحظه کردیم و امیدواریم شهردار تهران این مسیر را ادامه دهد، هر چند که فرصت یک ساله‌ای را در برخی از حوزه‌ها از دست دادیم.

کد خبر 609790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.