کاشت بیش از ۴۰۰ اصله درخت در بوستان‌های جدیدالاحداث رفسنجان

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان از کاشت درخت و نشا در بوستان‌های‌ محله‌ای جدیدالاحداث خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، جهانگیر ملکی اظهار کرد: این سازمان ۲۱۴ اصله درخت از انواع اقاقیا پیوندی، لاوسون، توت آمریکایی و ابریشم ایرانی در بوستان‌های واقع در خیابان ۱۵ خرداد کوچه ۱.۲ و شهید جهاندیده ۱۲ کاشته است.

وی از کاشت ۷۸ اصله درخت اقاقیا پیوندی، ابریشم ایرانی، توت آمریکایی، سرو کامیس، شیشه سور و سرو شیراز در بوستان شهید عابدینی ۳.۲ خبر داد و افزود: نزدیک به یک هزار بوته گیاه پوششی و گل‌های فصلی و دائمی در بوستان شهید عابدینی کاشت شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در راستای توسعه فضای سبز و زیبایی بصری شهر است و نزدیک به دو هزار و ۱۴۰ نهال، بوته گیاه پوششی و گل فصلی و دائمی در سه بوستان جدیدالاحداث کاشت شده است.

ملکی از کاشت نشای پاییزه از اواخر مهرماه خبر داد و گفت: به منظور زیباسازی و حفظ طراوت و شادابی شهر، عملیات کاشت نشای پاییزه به طور معمول در فصل پاییز در محدوده بوستان‌ها و معابر اصلی انجام می‌شود.

کد خبر 609776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.