رهبر انقلاب تکلیف فتنه‌گران و خواص را روشن کردند

مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی اعلام کرد: رهبر انقلاب علاوه بر آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی، نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمنان این آب و خاک مقدس و القای حس امنیت، امید و آرامش به جامعه، تکلیف فتنه‌گران و وظیفه مردم به ویژه خواص و مسئولان بخش‌های مختلف کشور در مواجهه با حوادث مشابه را نیز روشن کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، پیرو بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب درباره حوادث اخیر، مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از بیانات و مواضع روشنگرانه معظم‌له قدردانی و اعلام حمایت نمود.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بیانات حکیمانه و تحلیل هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای «دام‌ظله‌العالی» درباره حوادث اخیر، همچون همیشه علاوه بر آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی، نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمنان این آب و خاک مقدس و القای حس امنیت، امید و آرامش به جامعه، تکلیف فتنه‌گران و وظیفه مردم به‌ویژه خواص و مسئولان بخش‌های مختلف کشور در مواجهه با حوادث مشابه را نیز روشن ساخت.

مجلس خبرگان رهبری، ضمن قدردانی و اعلام حمایت از مواضع صریح و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب که همواره در راستای حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام و تقویت عزت ملی ایران عزیز بوده است. برای معظم‌له سلامتی و طول عمر با برکت مسئلت می‌نماید و به درگاه ایزد متعال برای وجود ولی فقیهی زمان‌شناس و رهبری بصیر، حکیم، دانشمند و دشمن‌شناس، جبهه سپاس می‌ساید.»

کد خبر 609775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.