بهبود روند کلی بازار کریپتوکارنسی

به نظر می‌رسد بیت‌کوین بتواند تا سطح ۲۰ الی ۲۱ هزار دلار یک حرکت کوتاه‌مدت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار به شرح زیر است:

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار ۹۱۳ دلار

تغییرات: رشد ۳.۷۶ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۳۴۸ دلار

تغییرات: رشد ۴.۵۲ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۹۰ دلار و ۳۷ سنت

تغییرات: رشد ۱.۸۴ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۶۲ دلار

تغییرات: رشد ۴.۵۶ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۳۰ دلار

تغییرات: رشد ۲.۰۳ درصدی

سولانا (SOL): ۳۳ دلار و ۵۳ سنت

تغییرات: رشد ۳.۹۸ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۰۵ دلار

تغییرات: رشد ۱.۰۹ درصدی

پالیگان (Polygon) ۰.۸۲۶ دلار

تغییرات: رشد ۷.۳۲ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۴۳ سنت

تغییرات: رشد ۳.۲۹ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۱۲ دلار

تغییرات: رشد ۰.۴۳ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۷ دلار و ۲۹ سنت

تغییرات: رشد ۳.۹۷ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بهبود روند کلی بازار کریپتوکارنسی

حمایت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار.

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار.

پیش بینی: به نظر می‌رسد بیت کوین بتواند تا سطح ۲۰ الی ۲۱ هزار دلار یک حرکت کوتاه مدت داشته باشد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۱.۶۱ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۸.۰۵ درصد

بهبود روند کلی بازار کریپتوکارنسی

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۸۷۳ میلیارد دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۲ میلیارد دلار

بهبود روند کلی بازار کریپتوکارنسی

شاخص ترس و طمع

قرارگیری شاخص ترس و طمع در سطح ۲۰ واحد، همچنان در وضعیت ترس شدید، با بهبود روند بازار فردا عدد این شاخص افزایش خواهد یافت.

بهبود روند کلی بازار کریپتوکارنسی

اخبار بازار رمزارزها

اختلاف قیمت منفی سهام صندوق گری‌اسکیل با بیت کوین به بالاترین سطح تاریخ خود رسید

اختلاف قیمت منفی سهام صندوق سرمایه‌گذاری روی بیت کوین مؤسسه گری‌اسکیل نسبت به بهای بیت کوین در بازارهای آنی، به بالاترین سطح تاریخ خود در ۳۶.۲ درصد رسیده است. یعنی اکنون قیمت خریدوفروش سهام این صندوق ۳۶.۲ درصد پایین‌تر از ارزش خالص دارایی‌های موجود در آن است. برخی از کارشناسان می‌گویند این اتفاق نشان‌دهنده نبود تقاضا میان سازمان‌ها برای سرمایه‌گذاری روی بیت کوین است و برخی دیگر بر این باورند که تشدید این اختلاف تا حدی ناشی از افزایش گزینه‌های در دسترس برای سرمایه‌گذاری غیرمستقیم روی بیت کوین، مثل صندوق‌های بورسی (ETF) است.

اولین مرحله از توکن‌سوزی لونا کلاسیک در بایننس انجام شد

بر اساس توئیت روز دوشنبه چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، اولین مرحله توکن‌سوزی لونا کلاسیک روز گذشته انجام شده است. در این فرایند ۵.۶ میلیارد توکن به ارزش ۱.۸ میلیون دلار سوزانده شد. بر خلاف پیش‌بینی بسیاری از افراد، این توکن‌سوزی تأثیر ناچیزی بر قیمت لونا کلاسیک داشت؛ در این مرحله تنها ۰.۰۸ درصد از کل عرضه لونا کلاسیک سوزانده شد. در حال حاضر، لونا کلاسیک بیش از ۶.۸ تریلیون توکن در گردش دارد.

مدیرعامل کووالنت: تقاضا برای تحلیلگران آن‌چین به‌شدت در حال افزایش است

گانش سوامی، مدیرعامل شرکت جمع‌آوری داده‌های بلاک چین کووالنت (Covalent) در گفت‌وگو با کوین تلگراف گفته که تقاضا برای تحلیلگران آن‌چین با افزایش حجم داده‌های نسل سوم وب، در ۲۰ تا ۳۰ سال آینده افزایش می‌یابد. او عقیده دارد که دلیل این افزایش شدید تقاضا، نیاز واقعی به متخصصان داده‌ای است که می‌توانند داده‌های آن‌چین را معنا کنند. سوامی پیش‌بینی کرده است که بازار تحلیل داده‌های نسل سوم وب بسیار بزرگ‌تر از بازار فعلی هوش تجاری خواهد شد که در حال حاضر صدها میلیارد دلار ارزش دارد.

ترانزیت سواپ موفق شد تا ۷۰ درصد از دارایی‌های به‌سرقت‌رفته را بازیابی کند

پس از آنکه صرافی ترانزیت سواپ روز یکشنبه در جریان یک هک ۲۳ میلیون دلار از دست داد؛ تیم توسعه‌دهنده آن با کمک چندین شرکت امنیت بلاک چین توانستند تا ۷۰ درصد از دارایی‌های به‌سرقت‌رفته را بازیابی کنند. تاکنون، حدود ۱۶.۲ میلیون دلار از جمله ۳٬۱۸۰ اتریوم (۴.۲ میلیون دلار) و ۵,۰۰۰ بایننس کوین (۱۴.۲ میلیون دلار) و ۱,۵۰۰ بایننس-پگ اتریوم از طرف هکر این پروتکل بازگردانده شده است. ترانزیت سواپ گفته روی طرحی برای بازیابی ۳۰ درصد باقیمانده متمرکز است.

بایدن قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال را پس از هشدار سازمان ملل درباره رکود تسریع می‌کند

شورای نظارت بر ثبات مالی در سوم اکتبر گزارشی منتشر کرد و از قانون‌گذاران خواست تا در مورد قانون‌گذاری بازارهای اسپات (آنی) ارز دیجیتال به توافق برسند. همچنین، پس از گزارش سازمان ملل درباره رکود جهانی ناشی از اقدامات فدرال رزرو، دولت بایدن از کنگره خواسته است تا به گسترش چارچوب نظارتی برای ارزهای دیجیتال سرعت ببخشد. با این حال، مقامات نزدیک به کنگره گفته‌اند که هنوز ماه‌ها با تصویب قانون فاصله دارند، به این معنی که احتمالاً امسال شاهد هیچ اتفاقی نخواهیم بود.

پروتکل گلدن ۴۰ میلیون دلار سرمایه تازه جمع‌آوری کرد

گلدن (Golden)، یک شرکت ارزهای دیجیتال که یک پروتکل داده با ابزارهای وب ۳ ایجاد می‌کند، توانسته است در سری B تأمین سرمایه خود توانسته است ۴۰ میلیون دلار جمع‌آوری کند. با اضافه شدن این مبلغ تازه، میزان کل سرمایه جمع‌آوری شده به ۶۰ میلیون دلار رسیده است. این دور تأمین سرمایه پروتکل گلدن به رهبری اندریسن هوروویتز انجام شده و شخصیت‌های معروف و برجسته‌ای چون راج گوکال، یکی از بنیان‌گذاران سولانا در کنار آرش فردوسی، بنیان‌گذار دراپ‌باکس و مت بلامی، خواننده گروه راک میوز در میان دیگر سرمایه‌گذاران بودند.

گفتنی است که این بودجه جدید قرار است به تلاش‌های این شرکت برای ایجاد پلتفرمی کمک کند که داده‌ها را با استفاده از فناوری‌های وب ۳ متمرکز می‌کند.

درآمد استخراج بیت کوین در ماه سپتامبر بیش از ۱۶ درصد کاهش یافت

بر اساس داده‌های گردآوری شده توسط بلاک ریسرچ (The Block Research)، درآمد ناشی از استخراج بیت کوین در ماه سپتامبر (اواسط شهریور تا اواسط مهر) ۱۶.۲ درصد کاهش یافته است و به حدود ۵۵۰.۵ میلیون دلار رسیده است. این پنجمین کاهش درآمد استخراج بیت کوین در شش ماه گذشته است و کمترین میزان کل از نوامبر ۲۰۲۰ (آبان ۱۳۹۹) است. گفتنی است که بیت کوین حدود ۱.۵۶ برابر مجموع درآمد استخراج‌کنندگان و سهام‌گذاران اتریوم پس از تغییر شبکه به فاز اثبات سهام درآمد ایجاد کرده است.

صندوق بیت کوین نهادی NYDIG بیش از ۷۱۹ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرده است

صندوق بیت کوین شرکت خدمات سرمایه‌گذاری نیویورک دیجیتال اینوستمنت گروپ (NYDIG) تاکنون ۷۱۹.۹ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرده است. صندوق بیت کوین نهادی که NYDIG Institutional Bitcoin Fund LP نام دارد، این سرمایه را از مجموع ۵۹ سرمایه‌گذار جمع‌آوری کرده است. پرونده جدید این شرکت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌ها مرتبط با این صندوق در سال گذشته به ۶۹۱ میلیون دلار رسید و از آن زمان تاکنون کمی بیش از ۲۸ میلیون دلار سرمایه جدید جذب کرده است.

نقشه بازار

بهبود روند کلی بازار کریپتوکارنسی

کد خبر 609766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.