مصوبات شورای شهر در تمام دوره‌ها لازم‌الاجرا است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی از معاونان شهرداری مصوبه‌های قبلی شورای اسلامی شهر تهران را اجرا نمی‌کنند و می‌گویند که قصد دارند دوباره نظر شورای اسلامی شهر در این خصوص را جویا شوند، اما لازم است بدانیم مصوبه شورای اسلامی شهر در هر دوره‌ای لازم‌الاجرا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز _سه‌شنبه دوازدهم مهرماه_ در نود و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به اتفاقات اخیر، اظهار کرد: طی روزهای گذشته افرادی که دستشان به خون جوانان آلوده است دایه عزیزتر از مادر شده و موج سواری می‌کنند، این در حالی است که هیچکس جنایات کومله را فراموش نمی‌کند و من به عنوان یک کُرد عضو شورای اسلامی شهر اعلام می‌کنم که کردها هیچ‌گاه جنایات آنها را از یاد نبرده است و این گروهک را تاکنون نپذیرفته و بعد از آن هم نمی‌پذیرند.

وی با بیان اینکه کومله پدرم را در روز روشن با قناسه به شهادت رساندند، ادامه داد: از این افراد بیزاریم و دست برادران پاسدار را می‌بوسیم که پاسخ قاطع به این گروهک تروریستی و جنایتکار دادند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) فصل‌الخطاب حوادث اخیر کشور است، تصریح کرد: با هر گونه فتنه و اغتشاش مقابله می‌کنیم، اما باید حرف جوانان و شهروندان که خواسته اصلی آنها مباحث اقتصادی است نیز شنیده شود.

وی افزود: برخی از معاونان شهرداری مصوبه‌های قبلی شورای اسلامی شهر تهران را اجرا نکرده و عنوان می‌کنند که قصد دارند مجدد نظر شورای اسلامی شهر را در این خصوص بدانند، اما لازم است بدانیم مصوبه شورای اسلامی شهر در هر دوره‌ای لازم‌الاجرا است.

کد خبر 609753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.