انتقاد شدید سرمربی تیم لیگ برتری از حذف ستاره در تیم ملی!

برندن راجرز، بحث‌های مربوط به حذف جیمز مدیسون از تیم ملی انگلیس را مورد بررسی قرار داد و گفت که این موضوع «مایه شرمساری برای کشور» است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برندن راجرز بحث‌های مربوط به حذف جیمز مدیسون از تیم ملی انگلیس را مورد بررسی قرار داد و گفت که این موضوع «مایه شرمساری برای کشور» است.

مدیسون شب گذشته دوشنبه شب، بار دیگر در لیگ برتر مقابل ناتینگهام فارست همه را تحت تأثیر قرار داد و یک گل زیبا و همچنین یک پاس گل در برتری چهار بر یک این تیم تازه صعود کرده به ثبت رساند. پس از کشمکش‌هایی در تیم ملی انگلیس در چند وقت اخیر، درباره حذف مدیسون از ترکیب زیاد صحبت شده است و راجرز در این مناظره صحبت کرد:

راجرز پس از پیروزی روباه‌ها، به اسکای اسپورتس گفت: «این کار واقعاً سختی است، کیفیت بازیکنانی که در دسترس هستند، اما فکر می‌کنم برای کشور و خود جیمز مایه شرمساری است. استعداد و سطح عملکرد او در ۱۸ ماه گذشته به شدت افزایش یافته است.»

عملکرد امشب او به این معنی است که او اکنون پنج گل و دو پاس گل در این فصل به ثبت رسانده است و تنها ارلینگ هالند از ۱۱ می امسال در گل‌های بیشتری نقش داشته است. تنها بازی ملی مدیسون در انگلیس برابر مونته نگرو در سال ۲۰۱۹ انجام شده است.

با نزدیک شدن به جام جهانی، مدیسون امیدوار است که بتواند به روند رو به رشد خود ادامه دهد تا سعی کند خودش را در برنامه‌های گرت ساوتگیت جا بدهد و برای این کار باید در بازی مقابل بورنموث، کریستال پالاس و لیدز، درخشان ظاهر شود.

کد خبر 609747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.