رئیس‌جمهور به‌سرعت وزیر پیشنهادی کار را معرفی کند/ نهیب قالیباف به رسانه‌ها!

رئیس مجلس شورای اسلامی به دنبال رأی اعتماد ندادن مجلس به وزیر پیشنهادی کار، از رئیس‌جمهور خواست در اسرع وقت فرد جدیدی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به مجلس معرفی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد باقر قالیباف امروز _سه‌شنبه دوازدهم مهرماه_ در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با توجه به این‌که وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نتوانست رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی را کسب کند و مهلت قانونی اداره این وزارتخانه با سرپرست نیز به پایان رسیده است انتظار می‌رود رئیس‌جمهور در اسرع وقت نسبت به معرفی وزیر جدیدی برای تصدی این وزارتخانه و اخذ رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی به نمایندگان مجلس معرفی کند.

وی افزود: از رسانه‌ها و مراجع رسمی نیز انتظار می‌رود تا دقت لازم را به خرج دهد، چرا قبل از آنکه از تریبون رسمی مجلس شورای اسلامی نتایج آرا اعلام شود رسانه‌ها خبر منتشر کرده‌اند؟ انتظار می‌رود خبرگزاری‌های رسمی دقت لازم را به خرج دهند و پس از اعلام نتایج آرا به صورت رسمی از تریبون مجلس شورای اسلامی اقدام به انتشار کنند. این اقدام جز این‌که ذهن مردم را مشوش کند، کارکرد دیگری ندارد و اخلاقی و قانونی نیست.

کد خبر 609742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.